تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2600 زائر شمال استان اصفهان از کاشان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ مرتضی عمومهدی بعد از ظهر امروز در حاشیه اعزام زائران مرقد امام راحل از کاشان اظهار داشت: در آستانه بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام راحل قرار داریم.

فرمانده سپاه کاشان از اعزام زائران شمال استان اصفهان به مرقد امام راحل از کاشان خبر داد و افزود: 2600 زائر در قالب 58 دستگاه از شهرهای شمال استان اصفهان شامل شهرهای کاشان، آران و بیدگل، نظنز و اردستان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

عمومهدی با بیان اینکه زائران پس از اقامه نماز ظهر به مرقد امام اعزام شده و از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی استفاده کرده و پس از اقامه نماز در ضیافت افطاری شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از آنجا که امسال سالروز رحلت امام راحل با ماه مبارک رمضان مصادف شده بود، اعزام از سراسر استان به مرقد امام راحل وجود نداشت.

وی با بیان اینکه استقبال در شرکت مراسم سالگرد امام راحل زیاد بود، تصریح کرد: این اعزام به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان صورت گرفته به گونه‌ای که تامین اتوبوس‌های اعزام توسط این اداره انجام شد و فرمانداری‌ها، اورژانس، نیروی انتظامی و پلیس راه در این امر مشارکت داشتند.

فرمانده سپاه کاشان ابراز داشت: 20 حوزه و بیش از 100 پایگاه از کاشان در این مراسم شرکت می‌کنند که از تعداد 2600 زائر شمال استان اصفهان 1350 نفر کاشانی و بیش از 1000 نفر از آنها بسیجی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2600 زائر شمال استان اصفهان از کاشان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..