تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم امام خمینی(ره) کدام است؟

محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم امام خمینی(ره) کدام است؟

جامعه > شهری - ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های کشور و محدودیت‌های مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره)‌ را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر از نظر ترافیکی و مداخلات جوی مشکل خاصی در راه‌های کشور وجود ندارد اما با توجه به برگزاری مراسم سالگرد امام(ره)، محدودیت‌هایی از ساعت ۱۳ تا پایان مراسم و تخلیه حرم مطهر از زائران وجود خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تشریح این محدودیت‌ها گفت: راه‌های دسترسی به آزادراه تهران-قم در محدوده‌های رمپ و لوپ جنوب به شمال پل واوان و پل وهن آباد مسدود است. همچنین محور جنوب به شمال آزادراه، روی پل حسن‌آباد با انسداد کامل همراه است و ترافیک به سمت محور قدیم تهران-قم هدایت می‌شود. مسیر غرب به شرق روی پل فرودگاه بین‌المللی به سمت جنوب به شمال تهران نیز مسدود است و ترافیک به سمت محور آزادراه تهران-ساوه هدایت می‌شود.

رحمانی ادامه داد: در محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی(ره) نیز محدودیت‌های ترددی وجود دارد و تردد وسایل نقلیه سنگین باربری شامل کامیون و تریلر از میدان الغدیر اسلام‌شهر به سمت محور واوان-کمربندی دوم تهران ممنوع است و رانندگان می‌توانند از محور قدیم و آزادراه تهران-ساوه برای تردد استفاده کنند. همچنین تردد وسایل نقلیه باربری شامل کامیون و تریلر از میدان امام خمینی (ره) رباط کریم به سمت پلیس راه حسن‌آباد و محور قدیم تهران-قم ممنوع است و محور قدیم و آزادراه تهران-ساوه به عنوان جایگزین در نظر گرفته شده است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم امام خمینی(ره) کدام است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..