تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 95 مورد تخلف درنظارت بر واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان در ماه رمضان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛به نقل از روابط عمومی فرزاد سردار سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 6 تا 11 خرداد جاری در مجموع 2 هزار و 186 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار انجام شده است.

وی با اشاره به کشف 95 مورد تخلف در این بازرسی ها ها افزود: در این رابطه 73 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده است، گفت: در این پرونده ها در مجموع 99 میلیون و 921 هزار و 850 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ م ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 95 مورد تخلف درنظارت بر واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان در ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..