تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهضت امام(ره) ادبیات حاکم بر دنیا را به نفع محرومان تغییر داد

نهضت امام(ره) ادبیات حاکم بر دنیا را به نفع محرومان تغییر دادبه گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد سال 42 اظهار کرد: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به حق عطیه بزرگ خدای متعال به قرن ما بود و باید حضرت امام(ره) را نه فقط مایه مباهات ملت ایران بلکه موجب فخر امت اسلامی بدانیم.
 
وی افزود: ایشان با نهضت و قیام الهی خویش، گفتمان و ادبیات حاکم بر دنیا را به نفع مظلومان و محرومان جهان تغییر و دگرگون ساخت و نهضت و انقلاب اسلامی که ایشان پرچمدارش بود، در محدوه جغرافیایی انسانی و خاکی نگنجید و امروز بیش از هر زمان دیگری ابعاد جهانی به خود گرفته است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: در واقع نهضت امام (ره) زمینه یک بیداری عمومی و جهانی را فراهم کرد که امروز محرومان و جمعیت‌های عظیم مورد ستم این جرات و شجاعت را پیدا کرده‌اند که علیه ستمگران و زیاده خواهان اعتراض کرده و قیام کنند، هر چند که جهانخواران و مستکبران عالم کوشیدند حرکت جهانی برخاسته از نهضت اسلامی امام خمینی (ره) را در مواردی با شیطنت خاص خود و با ایجاد گروه‌های منحرف و باطلی چون طالبان و القاعده و سرانجام داعش، به انحراف بکشانند.
 
وی اضافه کرد: البته شیاطین و ایادی و عوامل آن‌ها باید بدانند که در مواجهه با نهضت الهی- انسانی امام راحل راه به جایی نمی‌برند و با این اقدامات مذبوحانه و حمایت‌های خود نخواهند توانست جلوی گسترش فرهنگ ناب اسلامی که همان فرهنگ عدالت و امنیت و خدمت است را بگیرند.
 
حسینی خراسانی همچنین در ادامه ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار شهدای واقعه 15 خرداد ابراز کرد: شهدای قیام 15 خرداد 42 پیش قراول و پیشگام نهضت بودند و قطعاً سهم و مرتبه و جایگاه ویژه مجاهدین پیشگام نسبت به دیگر مجاهدین بیشتر و ممتازتر و محفوظ تر است چون آنها در روزی اسلام را یاری کردند و به امام راحل گرویدند که اوج غربت اسلام و تنهایی امام (ره) بود.
 
وی گفت: از این رو باید توجه داشت که شهدای 15 خرداد 42 پیشگام نهضت و در صف مقدم شهیدان و انقلاب اسلامی ما هستند که هیچ گاه نباید یاد و خاطره آن عزیزان و مجاهدت شجاعانه و مظلومانه آن دلیرمردان فراموش شود.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهضت امام(ره) ادبیات حاکم بر دنیا را به نفع محرومان تغییر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..