تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام خمینی(ره) بنیانگذار همدلی و وحدت/ برخی با تحریف واقعه عاشورا به دنبال مذاکره با دشمن هستند

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1396/03/13 شناسه خبر: 1120127

مسوول عقیدتی بسیج اصناف و بازاریان قزوین با بیان اینکه امام خمینی (ره) نهال هم‌فکری و همدلی را در میان مردم نهادینه کرد، گفت: بسیج یکی از تشکل‌های مردم نهاد، راهبردی و موثر در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، حجت الاسلام و المسلمین علی سزاوار مسوول عقیدتی بسیج  اصناف و بازاریان استان قزوین پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در مسجد آقاسیدعلی اظهار کرد: برای تحقق اهداف و آرمان‌های بلند باید کارها را به صورت سازمانی و تشکیلاتی انجام داد زیرا با رویکردی فردی نمی‌توان به نتیجه مثبتی رسید.

وی با بیان اینکه تشکیلات نشانگر نظم، تقسیم وظایف و وحدت انسان‌ها برای رسیدن به اهداف است، افزود: ابعاد کار تشکیلاتی امام خمینی(ره) بسیار گسترده و متعالی بود لذا با تکیه بر این تفکر نظام جمهوری اسلامی محقق شد.

مسوول عقیدتی بسیج اصناف و بازاریان استان قزوین با بیان اینکه باید تفسیر درستی از اتفاقات تاریخ داشته باشیم، تصریح کرد: اینکه امیرالمومنین فساد را دید و در مقابل آن سکوت کرد تفسیر ناقض و نادرستی از این سکوت ارائه می‌کنند که امروز در بسیاری از موارد به آن استناد می‌شود و گاهی بعضی از افراد واقعه عاشورا را مذاکره می‌دانند.

این مسوول با بیان اینکه امام خمینی (ره) نهال هم‌فکری و همدلی را در میان مردم نهادینه و تشکیلات نظام‌مندی را برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی به وجود آورد، عنوان کرد: انتخابات هم یکی از اتفاقات مهم در کشور است که برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب نیازمند فعالیتی سازماندهی شده می‌باشد.

سزاوار با اشاره به اینکه تجارت فردی نتیجه و ثمره مطلوبی را به دنبال نمی‌آورد، گفت: زمانی که ما تجارت فردی داریم نمی‌توانیم در جامعه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم لذا با رکود و تورم مواجه خواهیم شد.

این مسوول در ادامه گفت: تشکل‌ها باید باری از دوش مردم بردارند اما بعضی از تشکل‌ها باری برای نظام و جامعه هستند و هزینه‌هایی را برای کشور رقم می‌زنند.

وی اضافه کرد: بعضی از این تشکل‌ها که با لجبازی روی یک کلام نادرست پافشاری می‌کنند خود نیز بعد از مدت‌ها آن را باور کرده و از عقلانیت برای درک موضوع بهره نمی‌برند.

مسوول عقیدتی بسیج اصناف و بازاریان استان قزوین ابراز کرد: افرادی که زمانی در مسیر هدایت دیگران به سمت ولایت فقیه و انقلاب بودند امروز حرف‌های بی‌پایه و اساس می‌رنند و به جدال با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب می‌پردازند که نتیجه روند اشتباه تشکل آن‌ها است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بسیج یکی از تشکل‌های مردم نهاد راهبردی و موثر در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر اتحادیه‌ها و اصناف تشکیلاتی نشوند بعد از مدتی حذف شده و یا به سمت نابودی پیش می‌روند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام خمینی(ره) بنیانگذار همدلی و وحدت/ برخی با تحریف واقعه عاشورا به دنبال مذاکره با دشمن هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..