تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوان ماهنشانی فعالتر از آقایان در برنامه های فرهنگی هستند/ سند ۲۰۳۰ نقطه مقابل تربیت های خانواده ایرانی اسلامی است+تصاویر

ساعت: 15:08 منتشر شده در مورخ: 1396/03/13 شناسه خبر: 1119774

بانوان شهرستان ماهنشان پیشگامتر از آقایان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی هستند و همیشه در برنامه های مختلف معنوی و … ۸۰درصد نسبت به آقایان حضوری پرشور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان: زنان ماهنشانی در عرصه های مختلف و فراز و نشیب ها همیشه حضوری پررنگ داشته و سهمی بسیاری را در برنامه های اجتماعی، فرهنگی و .. مشارکت داشته و نقش بسزایی را در عرصه های گوناگون خلق کردند.

حجاب بانوان ماهنشانی که زبانزد همه می باشد نشان از متدین بودن آنها است، این بانوان طوری تربیت یافتند که در این شهر یک بانوی بومی ماهنشانی بدون چادر نمی توانی پیدا کنید آری این زنان  که عناصر عفاف و نجابت اند، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی داشتند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی نقش ویژه ای هم دارند و با حضور گسترده در صحنه های مختلف انقلاب، توطئه های دشمنان را در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی و سیاسی  نقش بر آب می سازند.

با بررسی برنامه های مختلف دریافتیم که بانوان ماهنشانی نسبت به مردان خود حضوری پر شور در برنامه های مختلف به خصوص برنامه های فرهنگی دارند.

اما بهتر است این نقطه قوت ها که دشمنان  با برنامه های مختلف می خواهند از از زیر بنا پایه های  آن را تضعیف کنند کار شود چرا که در این بازار داغ تحریم ها کشورهای غربی وسایل آرایش را بر ما تحریم نمی کند برای اینکه می خواهند با فرهنگ بانوان کشورمان بازی کنند و این فرهنگ اصیل ایران را می خواهند با بازیچه قرار دادن نهاد خانواده و مادر آن تضعیف کنند.

زنان ایرانی و زنان مسلمان جهان هیچ گاه از توانمندیهایشان خسته نمی شوند و این را در عرصه های مختلف با تربیت فرزندانی غیور و با شهامت نشان دادند، این جوانانی که در جنگ های مختلف در برابر استکبار و دشمنان ایستادگی کردند و می کنند از دامن همین مادران تربیت یافته هستند و دشمنان خوب این نهاد مقدس را شناخته و روی آن برنامه ریزی کرده اند چرا که مادران مومنه ما در ایران نسلشان را چنان تربیت کردند که امریکا هیچگاه نمیتواند بر علیه این نسل کاری را انجام دهد.

اما بهتر است خود ما و مسئولین از این برنامه های دشمنان خارجی و داخلی غافل نباشیم و اجازه ندهیم  با هرترفندی از جمله  سندهای ۲۰۳۰ نقطه قوت ما ایرانی ها که خانواده و تربیت مادرانه با اصیل و اسلام ناب محمدی است خدشه دار کنند.

بانوان ماهنشانی در این ماه مبارک رمضان هم از غافله برنامه های معنوی و مذهبی عقب نمانده و در محافل جزو خوانی قرآن کریم هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در مساجدها با به همراه داشتن فرزندان خود شرکت می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوان ماهنشانی فعالتر از آقایان در برنامه های فرهنگی هستند/ سند ۲۰۳۰ نقطه مقابل تربیت های خانواده ایرانی اسلامی است+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..