تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات هئیت مدیره خانه معدن زنجان برگزار شد/ ۳۰ استان کشور دارای خانه معدن هستند

ساعت: 15:06 منتشر شده در مورخ: 1396/03/13 شناسه خبر: 1119914

دومین دوره فعالیت های خانه معدن استان زنجان باحضور مدیراستانهای خانه معدن ایران و با تعیین اعضاء اصلی هیات مدیره و بازرس به کار آغاز و آروین سلسانی ، ابراهیم صمدی ، ولی الله منصوری ، رضا کشاورزی و خانم المیرا رشیدی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زنجانم، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در ابتدای جلسه انتخابات اعضای هئیت مدیره خانه معدن استان زنجان ضمن ارائه گزارش در خصوص  عملکرد خانه معدن استان زنجان اظهار داشت : خانه معدن استان زنجان به عنوان یکی از پر سابقه ترین خانه های معدن کشور بوده اما متاسفانه به دلیل  عدم حضورمستمر  هیات رئیسه و دغدغه و مسئولیتهای این عزیزان در بعد ملی  ، وظایف محوله به طور جدی پیگیری نشده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب هیات مدیره جوان و با انگیزه  این مشکلات مرتفع شده و خانه معدن استان بتواند گام های بلندتری را برای ارتقاء بخش معدن استان و حل مشکلات معدنگران استان بردارد.

وی با اشاره به جایگاه کمیته دانشجوی خانه معدن استان در زمره ۵ استان نخست کشور افزود: حضور جوانان و ایده های نو یک فرصت بوده و  امیدواریم این کمیته  با عملکرد مثبت خود قادر به جای گیری  در زمره برترینها باشد.

حامدی مدیر استانهای  خانه معدن ایران نیز  در این نشست از زنجان به عنوان یکی از استانهای برتر در حوزه معدن نام برد و ابراز کرد:  با انتخاب افراد اصلح امیدواریم بتوانیم سبب توسعه فعالیت معادن استان شده و  افراد برگزیده برای این تشکل همانند سایر استانها  با گسترش دامنه فعالیتها وهمچنین  افزایش تعاملات  با  مسئولین استانی  و خانه معدن ایران بتوانند پیگیر خواسته های معدنکاران استان زنجان باشند.

وی خاطرنشان کرد: خانه معدن به عنوان یکی از قانونی ترین تشکل ها در کشور محسوب می شوند که تا کنون در ۳۰ استان خانه معدن شکل گرفته و زنجان نیز جزء پیشگامان تاسیس این خانه در سطح کشور بوده است.

لازم به ذکر است در انتخابات انجام شده آروین سلسانی از شرکت سیمین معدن از گروه زرین ۲۳ رای،رضا کشاورزی از فولاد البرز غرب ۲۲ رای، ولی منصوری از گچ ایده ال ۲۲ رای، ابراهیم صمدی ازستون جم ۱۸ رای،المیرا رشیدی از شرکت تولید سرب ایرانیان از گروه زرین ۱۲ رای را کسب و به عنوان اعضای اصلی خانه معدن استان زنجان انتخاب شدند.

حجت نوری بهره بردار معدن نمک زهتراباد وارشت با ۸ رای  و مهرداد کردلو از کمیته دانشجویی خانه معدن با ۵ رای عضو علی البدل خانه معدن شناخته شده اند.
همچنین در این مجمع مصطفی خدایی به عنوان بازرس اصلی و علی شیرین به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات هئیت مدیره خانه معدن زنجان برگزار شد/ ۳۰ استان کشور دارای خانه معدن هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..