تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در خدابنده+تصاویر

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1396/03/13 شناسه خبر: 1119878

به مناسبت ماه مبارک رمضان مواد غذایی توسط سمن خیریه آبشار عاطفه های خدابنده بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴، به مناسبت ماه مبارک رمضان مواد غذایی شامل برنج،رب،روغن،تن ماهی،چای،قند،ریکا،تاید،سویا،ماکارونی و گوشت مرغ توسط موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های شعبه شهر قیدار شهرستان خدابنده میان نیازمندان توزیع شد.

در این مراسم مداحان اهل بیت،گلمحمدی و موسوی به مدیحه سرتئی نیز پرداختند و حاضران را به فیض رساندند.

شایان ذکر است که موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های خدابنده در هشتم آذزسال۹۳ به نمایندگی از امام رضا(ع) با کمک استانداری زنجان و فرمانداری شهرستان خدابنده به شماره ثبت۲۳۱۰در وزارت کشور را راه اندازی شده است و اقدامات و فعالیت های زیادی در آن صورت می گیرد که از جمله آنها می توان به تهیه جهیزیه و توزیع آنها در میان ایتام و نیازمندان در هر ماه و توزیع مواد غذائی و پوشاک از قبیل برنج و گوشت و روغن و لوبیا و برگزاری نمایشگاه فعالیت های موسسه و برنامه های مختلفی از قبیل زیارت عاشورا،مداحی و سخنرانی برای مدد جویان،خیرین و عموم مردم در مناسبت های مختلف مانند محرم و صفر و ماه مبارک رمضان و دهه فجر و راهپیمائی۲۲بهمن اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در خدابنده+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..