تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاشورایان در مقابل افرادی که اخیرا مدعی ولایت مداری شده‌اند اما کارنامه معلومی دارند، می‌ایستد

ساعت: 16:28 منتشر شده در مورخ: 1396/03/13 شناسه خبر: 1120143

فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

سردار کریمیان گفت: عده‌ای کارنامه روشنی دارند و مواضع‌شان مشهود است اما اخیراً بعد از انتصاب حجت‌الاسلام آل هاشم مدعی ولایت‌مداری شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در جلسه دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه عاشورا با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک به حجت الاسلام آل هاشم و آرزوی موفقیت برای ایشان در این مسئولیت حساس، با اشاره به وحدت مثال زدنی نیروهای ایثارگر، از وفاداری و حمایت رسمی این نیروها از شخص امام جمعه تبریز خبر داد.

وی افزود: همانطور که به آیت الله شبستری عرض کردیم، به شما نیز می‌گوییم که همواره آماده جان‌فشانی برای پاسداری از مبانی و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به سخنان حجت الاسلام آل هاشم مبنی بر دیدار اخیر ایشان با رهبر انقلاب و این وعده که خبرهای خوبی از آذربایجان خواهید شنید، اظهار داشت: ما نیز به شما وعده می‌دهیم که همیشه خبرهای خوبی از سپاه عاشورا دریافت خواهید کرد.

کریمیان با انتقاد از برخی اقدامات و اظهارات جریان‌ها و گروه‌های سیاسی که در این چند روز با انتصاب حجت الاسلام آل هاشم به امامت جمعه تبریز اتفاق افتاده گفت: سپاه بر آن است که در مقابل منافقان و منفعت طلبان و افرادی که روزی خود را در دست بیگانه دیده‌اند بایستد و با آنان مقابله کند.

وی تاکید کرد: سپاهیان عاشورا مانند سال‌های گذشته در همه عرصه‌های انقلاب حضور داشته و خواهد داشت و به نوعی صف اولی نمازهای جمعه می‌باشند و مانند برخی از افراد که در این چند روز مدعی ولایت مداری شده‌اند اما در کارنامه و بیوگرافی آنها عکس آن مشاهده می‌شود و منافقانه عمل می‌کنند،خواهد ایستاد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاشورایان در مقابل افرادی که اخیرا مدعی ولایت مداری شده‌اند اما کارنامه معلومی دارند، می‌ایستد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..