تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری ارازل اوباش در مشگین‌شهر چند شهروند را راهی بیمارستان کرد

ساعت: 11:50 منتشر شده در مورخ: 1396/03/14 شناسه خبر: 1120552

بامداد امروز در میان انبوه جمعیت و خانواده‌ها تعداد زیادی از ارزال اوباش در پارک مهر منجر به درگیری و ضرب و شتم شهروندان کرده و آنان را راهی بیمارستان کرده است اما خوشبختانه این درگیری تلفات جانی نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، با توجه به قرار گرفتن در روزهای گرم تابستان و ایام ماه مبارک رمضان مردم شهرستان مشگین‌شهر و مسافران ورودی به این شهرستان هر شب بعد از افطار به صورت خانوادگی در پارک ها و معابر عمومی این شهر تجمع کرده و از طبیعت زیبا و هوای پاک و سالم آن استفاده می کنند.

 

برای حضور هر خانواده‌ای در مکان های عمومی همچون پارک ها و ... مردم اول امنیت و آسایش آن را در نظر گرفته و اقدام به خروج از منزل می کنند و با توجه به اینکه در ایام تابستان حجم مسافران نیز افزایش یافته مردم مطمئن هستند که امنیت کامل برقرار بوده و فضای سالمی نیز در مکان های عمومی حاکم است.

 

از جمله مشکلاتی که برخی از شب ها در مراکز عمومی شهر به چشم می خورد ایجاد مزاحمت هایی است که در داخل پارک ها و فضای عمومی شهرستان از موتورسواران به چشم می خورد که با ویراژ ها و تولید صداهای ناهنجار برای خانواده ها ایجاد مزاحمت می کنند که در نهایت در برخی موارد منجر به درگیری بین افراد می شود.

 

بامداد امروز نیز پارک مهر و سایر پارک‌های مشگین‌شهر نیز مملو از جمعیت بود، جمعیتی که به همراه خانواده‌های خود برای و تفریج و سرگرمی در پارک ها حضور داشته بودند اما به صورت ناگهانی شاهد درگیری و چاقو کشی طایفه‌ای در پارک مهر شده که تا کوی فرهنگیان نیز ادامه داشته است.

 

در این درگیری مردم و مسافران شاهد به آتش کشیده شدن موتورها و شکسته شدن شیشه خودروهای پارک شده و در حال عبور از محل و مسیرهای گردشگری و همچنین ضرب و شتم مردم حاضر در پارک بودند که منجر به زحمی شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان حاضرین در پارک شده است.

 

از آنجایی که این درگیری به بیش از یک ساعت در شهر طول کشیده بود و مردم هراسان در حال فرار از دست ارازل اوباش بودند و تعداد محدود عوامل انتظامی مستقر در محل در مقابل تعداد زیاد ارازل اوباش جوابگو نبودند و صحنه درگیری از کنترل خارج شده بود که با تماس مکرر تعداد زیادی از یگان های امداد و نیروهای ویژه پلیس در صحنه های درگیری حاضر شدند تا این درگیری خیابانی و طایفه‌ای را مهار کنند اما با وجود عوامل انتظامی درگیری‌ها ادامه داشت.

منشا این درگیری از پارک مهر بین دو طایفه از دو روستای متفاوت شروع شده و به محله فرهنگیان کشیده شده بود که بعد از مهار درگیری‌ها ارازل اوباش تا 3 بامداد در شهرک ولیعصر و اطراف پارک فرهنگیان مانور می‌دادند و مردم از حضور این افراد در سطح شهر نگران بوده و آستیش نداشتند.

 

خوشبختانه این درگیری تلفات جانی به دنبال داشته اما تعداد قابل توجهی از شهروندان بر اثر ضرب و شتم مجرح و به بیمارستان شهرستان منتقل شده بودند.

 

یکی از شهروندان ساکن در این محله با بیان اینکه پارک مهر به محلی برای درگیری و دعوا بین جوانان تبدیل شده گفت: با وجود اینکه ایستگاه نیروی انتظامی در این پارک دایر شده اما متاسفانه هنوز نا امنی در پارک به چشم می‌خورد و فضا را برای حضور خانواده‌ها نا امن کرده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری ارازل اوباش در مشگین‌شهر چند شهروند را راهی بیمارستان کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..