تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلگری: فصل آینده دوباره فینالیست خواهیم شد

به گزارش "ورزش سه"، رویای 3 گانه این بار هم برای بیانکونری تعبیر نشد و آنها برای پنجین بار متوالی در فینال لیگ قهرمانان ناکام ماندند.

 

آلگری گفت: "به دستاوردهای یووه در فصل جاری افتخار می کنم. ما برای پیروزی به کاردیف آمدیم اما قادر به مدیریت جریان بازی نبودیم.

 

نیمع اول بسیار خوب بازی کردیم اما از شانس های خودمان استفاده نکردیم. پیانیچ دچار آسیب دیدگی شد و بعد از آن ما دقایق دشواری در برابر سرعت بالای رئال داشتیم.

 

 

ما نتوانستسم در این دیدار با چنگ و دندان از دروازه خود دفاع کنیم اما من این شکست را یک گام برای آینده می بینم. رئال مادرید نیمه دوم بسیار خوبی داشت و بازیکنانی در ترکیب این تیم بودند که قادر به ایجاد تغییر در جریان مسابقه هستند و گل دوم شیرازه ما را از هم پاشید.

 

زندگی دوباره برای سال آینده نیز به ما شانس خواهد داد و ما باید با آرامش به فکر بهبود شرایط خود در زمینه فنی و روحی باشیم. بازیکنان یووه در نیمه اول خیلی از انرژی خود استفاده کردند و دلیل آن هم تلاش در مالکیت بر توپ بود در حالیکه ما می توانستیم آرام تر باشیم.

 

در نیمه اول یوونتوس شانس هایی داشت اما در 45 دقیقه دوم عملکرد رئال بی نقص بود. در فصل آتی ما دوباره به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان، کوپا و سری آ خواهیم بود. پس ما باید دوباره با انرژی فراوان آماده بازگشت به میدان مبارزه باشیم و ضعف های خودمان را بهبود بخشیم.

 

این شکست به ما انگیزه زیادی برای رسیدن دوباره به فینال و پیروزی داد. بازیکنان یووه همه کار برای رسیدن به این هدف کردند و باشگاه هم می داند که ما باید در کدام نقاط پیشرفت کنیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلگری: فصل آینده دوباره فینالیست خواهیم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..