تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو کشته در برخورد رخ به رخ دو موتورسیکلت

دو کشته در برخورد رخ به رخ دو موتورسیکلتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،سرهنگ ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی مقارن ساعت ۲۳: ۵۰ مورخ ۱۳ خرداد ۹۶ در حدود ۵۷ کیلومتری محور چابهار به کنارک روستای پزم متاسفانه تصادفی بین دو دستگاه موتور سیکلت رخ داده که بر اثر این تصادف ۲ نفر راکبین هر دو موتور فوت می‌کنند.

سرهنگ ستوده افزود:مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختند که پس ازبررسی از سوی کارشناسان انحراف به چپ یکی از موتور‌ها به نظر رسیده ،انحراف و تجاوز به چپ یکی از علل شایع وقوع بسیاری از تصادفات می‌باشد.

رانندگان ملزم و موظفند بین خطوط حرکت کنند و بویژه در نقاطی که خط ممتد است حق گذشتن از خط ممتد را نداشته بدیهی ست بی توجهی به مقررات حادثه زاست و ایمنی و جان خود راننده و دیگران را به خطر می‌اندازد.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو کشته در برخورد رخ به رخ دو موتورسیکلت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..