تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدید صبا راد و همسرش مانی رهنما

تصاویر جدید صبا راد و همسرش مانی رهنما تصویر هاي اخیر صبا راد و همسرش مانی رهنما 

صبا راد مجری تلویزیون و مجموعه به منزل برمی گردیم چندی گذشته خبر ازدواج خود با مانی رهنما خواننده ایرانی را رسانه اي نمود. مانی رهنما با مجموعه بسیار زیبای فصل پرواز به بحبوحه شهرت دست یافت صدای زیبای مانی رهنما باعث شد طرفداران بسیاری را در تمام نقاط جهان به خصوص ایران داشته باشد

ایشان از دوران کودکی به آواز و موسیقی علاقه خاصی داشتند و از همان زمان شروع به فعالیت نمودند صبا راد با اجرای دکلمه در کنسرت هاي مانی رهنما و آشنایی با وی چند وقتی هست با خواننده پاپ کشورمون ازدواج کرده هست.گوینده و مجری مشهور» تلویزیون مدتی پیش خبر ازدواجشان را با خواننده پاپ «مانی رهنما»به طور رسمی اعلام کردند.

تصویر هاي جدیدی از صبا راد و همسرش منتشر شده هست که در ادامه دیدن میکنید:

عکس هاي صبا راد با همسرش مانی رهنما

تصاویر جدید صبا راد و همسرش مانی رهنما

تصاویر جدید صبا راد و همسرش مانی رهنما

عکس هاي صبا راد با همسرش مانی رهنما

تصاویر جدید صبا راد و همسرش مانی رهنما

مانی رهنما و همسرش،صبا راد و مانی رهنما،تصویر هاي صبا راد مجری و همسرش،مجری به منزل برمیگردیم و همسرش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدید صبا راد و همسرش مانی رهنما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..