تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه مصرف اینترنت را در اینستاگرام کاهش دهیم؟

همانطور که می‌دانید اینستاگرام در حال حاضر پر طرفدارترین شبکه اجتماعی است، ولی نکته جالب توجه آنجاست که اغلب کاربران به دلیل مصرف اینترنت بیش از اندازه این نرم‌افزار ناراضی بوده و همواره به دنبال راه‌های بسیاری برای کم کردن میزان مصرف اینترنت در اینستاگرام و ذخیره بیشتر ترافیک ماهانه خود هستند. تاکنون ترفند‌های زیادی برای کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام معرفی شده، از جمله:‌ استفاده از نرم‌افزار greenify، متوقف کردن این برنامه در پس زمینه و… .

در این آموزش قصد داریم بدون هیچ نرم‌افزار جانبی و با استفاده از تنظیمات موجود در اینستاگرام، حجم اینترنت مصرفی این برنامه را کاهش دهیم، البته ذکر این نکته نیز الزامی است که این ترفند فقط برای هنگامی که شما از اینترنت گوشی (mobile networks) خود استفاده می‌کنید، کارآمد است ولی انتظار می‌رود که در آینده نزدیک این قابلیت برای کاربرانی که از اینترنت wifi نیز بهره می‌برند، اضافه شود. برای اینکه این ویژگی را فعال کنید مراحل زیر را طی کنید:

1. ابتدا وارد نرم‌افزار اینستاگرام شوید.

2. مطابق عکس زیر، گزینه سه نقطه را از بالای سمت راست برنامه انتخاب کنید.

اینستاگرام

3. سپس از منوی تنظیمات باز شده، وارد بخش Cellular Data Use شوید.

چگونه مصرف اینترنت را در اینستاگرام کاهش دهیم؟

4. مشاهده می‌کنید که این قسمت دارای دو گزینه است. گزینه اول، Default که به صورت پیش‌فرض توسط توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار انتخاب شده، ولی هدف ما استفاده از گزینه دوم به نام Use Less Data بوده که با لمس آن، میزان حجم مصرفی شما به طرز قابل توجهی کاهش می‌یابد، این گزینه را انتخاب کنید.

چگونه مصرف اینترنت را در اینستاگرام کاهش دهیم؟

در واقع اعمال این گزینه باعث می‌شود تا از پیش‌ بارگذاری‌ عکسها و ویدیوها در این شبکه اجتماعی قبل از بازکردن برنامه جلوگیری شود و فقط هنگامی که وارد این نرم‌افزار می‌شوید، پست‌های منتشر شده، بارگذاری شود و همانطور که در عکس بالا نیز مشاهده می‌کنید توضیحاتی در زیر گزینه Use Less Data وجود دارد که بیان می‌کند اگر این ویژگی را فعال کنید، ممکن است این برنامه زمان بیشتری را برای لود شدن هر پست نیاز داشته باشد. البته در صورت استفاده از اینترنت پر سرعت، این افزایش زمان بارگذاری چندان محسوس نبوده و به تجربه کاربری این شبکه اجتماعی جذاب، ولی پرمصرف لطمه‌ای نخواهد خورد. شما چه راهکاری را برای جلوگیری از مصرف بیش از حد حجم ترافیک اینترنت خود پیشنهاد می‌دهید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه مصرف اینترنت را در اینستاگرام کاهش دهیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..