تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج بنچمارک اوپو R11 در گیک‌بنچ منتشر شد

همانطور که می‌دانید زمان زیادی تا رونمایی رسمی گوشی اوپو R11 نمانده و احتمالا تا یک هفته دیگر شاهد معرفی این محصول خواهیم بود. حال به تازگی نتیجه حاصل از بنچمارک پردازنده این گوشی در وبسایت گیک‌بنچ منتشر شده است.

با توجه به اینکه رندرهای رسمی این گوشی و تیزر رسمی آن پیشتر رونمایی شده‌اند، احتمالا چیز زیادی برای سورپرایز شدن در ۱۱ ژوئن باقی نمانده، که علاوه بر این اطلاعات، حالا کارایی حاصل از آزمایش پردازنده اوپو R11 نیز در گیک‌بنچ به نمایش درآمده است.

نتایج حاصل از بنچمارک اوپو R11 تفاوت چندانی با دستگاهی که چندین روز پیش با نام Heart در گیک‌بنچ منتشر شده بود ندارد. در حقیقت نتایج آزمایش هر دو گوشی در قسمت تک هسته‌ای برابر با ۱۵۸۸ است. با این حال در بخش چند هسته‌ای گوشی هوشمند کمپانی اوپو بهتر ظاهر شده و موفق به کسب امتیاز ۵۷۸۰ گشته که این رقم نسبت به Heart با 5455 امتیاز، رشد ۶ درصدی دارد. باتوجه به اینکه گوشی Heart مجهز به اسنپدراگون ۶۶۰ بوده، می‌توان نتیجه گرفت که گوشی اوپو R11 از پردازنده قدرتمندی برخوردار است.

از جمله مشخصات گوشی جدید اوپو که جانشین پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سه ماهه اول ۲۰۱۶ یعنی R9s خواهد شد، می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد فول‌اچ‌دی، دوربین دوگانه ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری اشاره داشت.

مرتضی صفری

علاقه‌ فراوانی به تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه‌ کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارم و از به اشتراک گذاشتن آموخته‌هام با دیگران لذت می‌برم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج بنچمارک اوپو R11 در گیک‌بنچ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..