تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقای فوتبال یزد در گرو توجه به تیم های پایه و باشگاه داری است

به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق شاکری شنبه شب در نشست مسئولان تیم های فوتبال استان یزد در لیگ برتر که در سالن ویژن ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد، افزود: سال ها از فعالیت استان در رشته فوتبال می گذرد ولی هنوز باشگاه مشخصی در این زمینه در استان وجود ندارد و فقط تیم ها در مسابقات شرکت می کنند.
وی علت موفقیت برخی استان ها در فوتبال ایران را بخاطر ایجاد باشگاه های قوی و منسجم دانست و یاد آور شد: تیم های آنها در قالب باشگاه در مسابقات شرکت می کنند اما در مسابقات مختلف فوتبال استان یزد که در قالب لیگ های مختلف برگزار می شود، فقط شاهد حضور تیم ها هستیم و خبری از باشگاه ها نیست.
شاکری گفت: تا تیم ها در قالب باشگاه های مصوب فعالیت نکنند، رشته فوتبال در یزد به رغم ظرفیت های خوبی که وجود دارد به جایی نمی رسد و باید همه کمک کنیم تا باشگاه ها شکل بگیرد و طبق مقررات فدراسیون فوتبال برای حضور تیم ها در لیگ های برتر در استان ها باید ابتدا باشگاه ها شکل بگیرند و تمام فعالیت ها در قالب باشگاه اجرایی شود .
دبیر هیات فوتبال استان یزد گفت: اگر تیمی در قالب باشگاه فعالیت نکند طبق مقررات فدراسیون فوتبال حق شرکت در مسابقات لیگ های برتر را ندارد و برای توسعه و ارتقای فوتبال استان یزد نیز قطعا راهی جز تشکیل تیم های پایه و برگزاری مسابقات منظم و مستمر در چارچوب مقررات وجود ندارد.
شاکری گفت: مسابقات فوتبال پایه استان امسال در نیمه دوم تیرماه و همچنین لیگ برتر بزرگسالان نیز از 16 شهریورماه با حضور 11 تیم در قالب یک گروه و بصورت دوره ای برگزار می شود.
دبیر هیات فوتبال استان یزد گفت: تمام تیم ها باید نسبت به تکمیل و ارائه مدارک خود برای حضور در مسابقات در چارچوب آیین نامه اجرایی و مقررات فدراسیون اقدام کنند.
در این نشست تعدادی از روسای کمیته های هیات فوتبال استان و همچنین مسئولان تیم های لیگ برتر به طرح نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر رقابت ها پرداختند.
در لیگ برتر فوتبال استان یزد 11 تیم حضور دارند و این استان از قطب های مهم فوتبال ساحلی کشور است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقای فوتبال یزد در گرو توجه به تیم های پایه و باشگاه داری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..