تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک فروند لنج باری در ورودی اسکله بندر دیر بوشهر به گل نشست

به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این لنج باری که سه روز گذشته از دوبی به مقصد بندر گناوه در حرکت بود به دلیل مواج شدن دریا در اسکله این بندر پهلو گرفته بود.
وی گفت: این شناور باری نیمه شب گذشته بدون هماهنگی قصد خروج از اسکله داشت که به علت پایین بودن آب اول ورودی اسکله به گل نشست.
فرمانداردیر اظهارداشت: اداره بندر و دریانوردی پس از اطلاع از این حادثه با اعزام شناور ناجی و تعاونی لنج داران با اعزام دو فروند شناور همه بار تجاری این شناور تخلیه و به اسکله انتقال داده شد.
وی گفت: در حال حاضر شناور به گل نشسته و تا عصر امروز یکشنبه به محض مدشدن آب دریا و مناسب بودن شرایط جوی اجازه خروج به این شناور داده می شود.
بندردیر(dayyer) در 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر واقع شده است.
7207/ 6045** خبرنگار:عباس بحرانی**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک فروند لنج باری در ورودی اسکله بندر دیر بوشهر به گل نشست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..