تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئالی‌ها برای دوازدهمین قهرمانی اروپا چند میلیارد پاداش گرفتند؟

رئالی‌ها برای دوازدهمین قهرمانی اروپا چند میلیارد پاداش گرفتند؟

ورزش > فوتبال جهان - رئال مادرید با شکست دادن یوونتوس به دوازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئالی‌ها امسال هم قهرمان لالیگا شدند هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا. این اتفاق آخرین بار 59 سال پیش رخ داده بود كه رئال همزمان در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود. حالا مدیران باشگاه پاداش خوبی برای بازیكنان خود در نظر گرفته اند. بازیکنان رئال نفری 1.5 میلیون یورو از باشگاه پاداش خواهند گرفت که نسبت به سال گذشته رقم بسیار بالاتری محسوب می‌شود. سال گذشته رئالی ها نفری 700 هزار یورو برای قهرمانی در چمپیونزلیگ و 100 هزار یورو برای پیروزی مقابل بارسا در ال کلاسیکو دریافت کرده بودند. پاداش 1.5 میلیون یورویی رئالی‌ها چیزی بیش از 6 میلیارد تومان به پول ایران می‌شود.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئالی‌ها برای دوازدهمین قهرمانی اروپا چند میلیارد پاداش گرفتند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..