تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مامیچ: دوست دارم به جای الهلال قرعه ما به پرسپولیس یا الاهلی بخورد

مامیچ: دوست دارم به جای الهلال قرعه ما به پرسپولیس یا الاهلی بخورد

ورزش > فوتبال ملی - سرمربی العین امارات در مصاحبه با یکی از رسانه‌های کرواسی عنوان کرد که دوست دارد به جای الهلال با پرسپولیس یا الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقیب شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد به عنوان تنها نماینده کشورمان در آسیا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد و منتظر قرعه کشی سه شنبه پیش رو باشد تا رقیب یکی از تیم‌های الهلال(عربستان)، الاهلی(عربستان) و العین امارات باشد.
بنا به گزارش روزنامه الریاض عربستان زوران مامیچ، سرمربی کروات العین امارات با وجود اینکه موفق شد تیم استقلال تهران با نتیجه سنگین 6 بر یک شکست دهد اما در مصاحبه با یکی از روزنامه های کرواسی اذعان کرد و گفت: دوست دارم در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با الهلال رقیب نشویم زیرا الهلال اکنون در مقایسه با الاهلی و پرسپولیس بهتر است.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مامیچ: دوست دارم به جای الهلال قرعه ما به پرسپولیس یا الاهلی بخورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..