تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت احساسات منتشر شد

مدیریت احساسات منتشر شدفرهاد حسن‌زاده، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های جدید خود گفت: کتاب‌هایم با عنوان مدیریت استرس، مدیریت عشق ورزی یا روانشناسی عشق، مدیریت احساسات، مدیریت افسردگی و مدیریت اضطراب و وسواس قرار است توسط انتشارات پلک منتشر شود و در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد. از میان این کتاب ها تا کنون کتاب مدیریت احساسات توسط همین انتشاراتی منتشر شده است. کتاب های دیگر که در دست چاپ هست تا یک ماه، یک ماه و نیم دیگر منتشر خواهد شد.
 
وی افزود: کتابم با عنوان «من عوضی به دنیا آمده ام» را در دست نگارش دارم. این کتابم درباره مسائل زندگی ام و یادداشت هایی است که درباره متافیزیک نوشته ام. هم اکنون مشغول پاک‌نویس کردن این کتاب هستم و این اثر برای چاپ آماده می شود. کتاب «من عوضی به دنیا آمده ام» را انتشارات پلک منتشر خواهد کرد.
 
این نویسنده درباره اثرش با عنوان «سایه ات را گم نکن» اظهار داشت: هم اکنون مشغول نگارش کتابم با عنوان « سایه ات را گم نکن » هستم. در این کتاب موضوع خودشناسی را بیان می کنم. این اثر را هم قرار است انتشارات پلک منتشر و روانه بازار نشر کند.  
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت احساسات منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..