تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟

زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟ زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟

ما تقریبا همه ي وقت بازیگران زن را با میکاپ و آرایش هاي حرفه اي میبینیم، شاید دیدنی باشد که صورت انها را بدون آرایش مشاهده نمایید.ستاره‌هاي هالیوود همه ي وقت با ظاهری آراسته در مکان‌هاي عمومی حاضر می شوند، اما بعضی از آن‌ها شجاعت لازم را دارند تا عکس‌هاي بدون آرایش خود را نیز منتشر کنند.

اگرچه چهره بعضی از آن‌ها تغییر چندانی نمی کند، اما بعضی دیگر بدون آرایش حتی قابل شناسایی هم نیستند. در ادامه عکس هایي از چهره بدون آرایش ستاره‌ها که توسط خودشان در شبکه‌هاي اجتماعی، چون اینستاگرام منتشر شده هست را برایتان آورده ایم.

۱. دمی لواتو

دمی لواتو عاشق سلفی‌هاي بدون آرایش هست. او مدام عکس‌هاي بدون آرایش خود را در شبکه‌هاي اجتماعی به نمایش میگذارد تا به دیگر زنان اثبات کند انچه اهمیت دارد، نه آرایش بلکه چهره طبیعی ماست. او در واقع با اینکار میخواهد به زنان دیگر اعتماد به نفس دهد.

زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟

۲. نیکی میناژ

نیکی میناژ جزو ستاره هایي هست که چندان آرایش میکند، به همین علت مشاهده چهره بدون آرایش او باید هیجان انگیز باشد، یا به بیانی میتوان گفت که اصلا او بدون آرایش قابل شناسایی نیست.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۳. تایرا بنکس

تایرا بنکس به طور طبیعی هم زیباست به طوری که احتیاجی به آرایش ندارد. در واقع زیبایی طبیعی اش بود که وی را تبدیل به نخستین مانکن زن آمریکایی- آفریقایی روی جلد مجله کرد. اما عکس خنده داری که او از خودش در شبکه‌هاي اجتماعی منتشر کرد، هیچ ربطی به واقعیت ندارد و باعث می شود که ما حرف مان را پس بگیریم!
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۴. کیتی پری

راسل برند همسر کیتی پری در سال ۲۰۱۰، این عکس کیتی پری را در تویتتر خود منتشر کرد که به سرعت هم پاک شد. اصلا شاید به علت انتشار همین عکس بود که ازدواج آن‌ها یک سال و ۵ ماه بعد پایان یافت!
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۵. جسیکا آلبا

حتی جسیکا آلبا هم جزو این لیست هست. هیچکس به زیبایی طبیعی او شکی ندارد، اما چهره بدون آرایش او تفاوت زیادی با چهره آرایش کرده اش دارد.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۶. کایلی جنر

این عکس از چهره بدون آرایش کایلی جنر یکی از بحث برانگیزترین عکس‌هاي این لیست هست. او با تزریق ژل لب و جراحی بینی تغییر زیادی کرده هست، اما اضافه بر آن، ما همه ي وقت وی را با خط چشم، کرم پودر، رژ لب و… دیده ایم و تعجبی هم ندارد که با مشاهده این عکس، از اینهمه تفاوت شوکه شویم.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۷. لیدی گاگا

آن قدر لیدی گاگا عجیب و غریب لباس میپوشد و آرایش میکند، که ما چهره بدون آرایش وی را ترجیح میدهیم.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۸. مریلین منسون

مریلین منسون تنها مردی هست که در این لیست جای دارد. در واقع خود او نبود که این عکس را منتشر کرد بلکه صفحه توییترش بود که دست به چنین کاری زد، که مطمئنا به مذاق این ستاره نیز خوش نیامد.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۹. ادل

صدای زیبای ادل همۀ چیز را تحت تاثیر قرار داده هست، طوری که دیگر به هیکل یا چهره او اهمیتی نمی دهیم. اما او خودش دوست دارد که همۀ وقت} آرایشی کلاسیک داشته باشد، خط چشمی تیره و رژ لبی قرمز. به همین علت سخت هست که چهره وی را بدون آرایش تصور کنیم. اما او از اینکار ترسی ندارد به طوری که در سال ۲۰۱۶ بدون آرایش در اینستاگرام ظاهر شد و از آن پس نیز عکس‌هاي بدون آرایش بسیاری را از خود به اشتراک گذاشت.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۱۰. اوا لونگوریا

در بین چهره‌هاي سرشناس دنیا، اوا لونگوریا فرد دیگری هست که از به انتشار گذاشتن عکس‌هاي بدون آرایش خود ابایی ندارد. او نه تن‌ها در عکس‌ها بلکه در ملا عام نیز بدون آرایش حاضر میشود. بعنوان مثال او با ساده‌ترین حالت ممکن به یک سافاری در هند رفته هست.

زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟

۱۱. گوئن استفانی

گوئن استفانی شیوه آرایش مخصوص به خودش را دارد، او همۀ وقت} خط چشمی تیره به همراه رژ لبی قرمز میزند، اما وقتی که در سال ۲۰۱۶ سلفی بدون آرایشش را در اینستاگرام به نمایش گذاشت، تعجب هوادارانش را برانگیخت. اگر چه او بدون آرایش هم زیباست، اما چهره او تفاوت زیادی با چهره آراسته اش دارد.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۱۲. کشا

با آرایش چندان، کشا شباهت زیادی به ستاره‌هاي سینما دارد، اما بدون آرایش، شبیه به یک دختر بچه دبیرستانی هست. به بیان دیگر میتوان گفت که آرایش تاثیر زیادی بر چهره این ستاره جوان دارد طوری که تا حدودی غیر قابل تشخیص هست.

زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟

۱۳. نآومی واتس

منتشر کردن چهره بدون آرایش آن هم از فاصله‌اي به این نزدیکی کار هر شخصی نیست، اما نآومی واتس جرات آن را داشته. او این عکس را قبل از اسکار ۲۰۱۶، زمانی که میخواست آماده میک آپ صورت اش شود، گرفت و منتشر کرد

زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟

۱۴. گوئینت پالترو

عکس‌هاي بدون آرایش گوئینت پالترو نیز در شبکه‌هاي اجتماعی به فراوان یافت می شود. او نیز از اینکه چین و چروک‌هاي روی صورت اش را نشان دهد، ترسی ندارد.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۱۵. دیانه کروگر

یکی از نخستین عکس هایي که دیانه کروگر در شروع سال ۲۰۱۶ در اینستاگرامش منتشر کرد، سلفی بدون آرایش اش بود که زیر آن نوشت: «سال جدیدم را با یک عکس صادقانه بدون آرایش آغاز می کنم.» در واقع او با انتشار این عکس زیبایی طبیعی اش را اثبات کرد.

زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟

۱۶. کری آندروود

کری آندروود با انتشار عکسی از خودش در حال ورزش در یک باشگاه، آنهم با چهره‌اي خسته، عرق کرده و بدون آرایش، اعتماد به نفس خودش را به هوادارانش اثبات کرد.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۱۷. مایلی سایرس

ماسلی سایرس طی سالهای قبل، تغییرات زیادی را به سبک لباس پوشیدن و آرایشش داده هست. اما با وجود تمام عکس‌هاي بدون آرایش او، او سلفی‌هاي بدون آرایش زیادی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته هست.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۱۸. جی جی حدید

زیبایی طبیعی جی جی حدید بعنوان یکی از معروفترین مدل‌هاي دنیا، غیر قابل انکار هست، اما باز هم مشاهده چهره بدون آرایش او خالی از لطف نیست.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۱۹. بلا حدید

بلا حدید هم درست مثل خواهرش، دارای زیبایی طبیعی هست، به همین علت از انتشار سلفی اش حتی زمانی که در بستر مریضی هست، ترسی ندارد. او این عکس را با عنوان «روز مریضی» در اینستاگرامش منتشر کرده هست.
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۲۰. آلیشا کیز

آلیشا کیز در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که دیگر آرایش نمیکند. او علت اینکار را اعتقاد زنان دیگر دانست. گفت: «تعداد زیادی از زنان فکر میکنند که برای خوشگل بودن باید تن به آرایش دهند. در صورتی که این تصوری کاکلا اشتباه هست. من از این بعد میخواهم عکس‌هاي بدون آریشی از خودم را منتشر کنم و اینکار به من حس قدرت، آزادی و زیبایی بیشتری می دهد.»
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟۲۱. سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا عکسی از خودش را در بدترین شرایط ممکن به اشتراک گذاشت. او در این عکس در تب ۱۰۲ درجه به سر میبرد، اما با این حال او باز هم از ظاهر خودش راضی و خوشنود هست. او در زیر این عکسش نوشت: «تب بالا تن‌ها گونه‌هاي مرا سرخ کرده هست.»
زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان ستاره و مشهور جهان بدون آرایش چگونه هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..