تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت امام خمینی(ره) برای ملت ایران غیرقابل باور بود/ امام راحل در دل مردم جای داشت

درگذشت امام خمینی(ره) برای ملت ایران غیرقابل باور بودعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره خاطرات تلخ روزهای ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: در ابتدا بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی را تسلیت عرض کنم، باید گفت که این مصیبت شوک بزرگی به ملت ایران بود.

وی در ادامه افزود: من در سال 68 جراح بودم و شب ارتحال امام خمینی (ره) عمل جراحی بسیار مهمی داشتم که تا دیروقت در بیمارستان بودم و یادم نمی‌رود که تلویزیون اعلام کرد برای امام خمینی (ره) دعا کنید که حال وی وخیم است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: صبح روز چهاردهم خرداد که از خواب بیدار شدم پس از شنیدن تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم از طریق رادیو، بیانیه ای مبنی بر خبر درگذشت امام خمینی(ره) در تلویزیون پخش شد که با دریافت این خبر همه ناراحت و گریان بودند و شاید بتوان گفت که این تنها اجتماعی بود که در آن پیوند مردم و رهبری به وضوح قابل مشاهده بود.

مرعشی در پایان یادآور شد: باید گفت که درگذشت امام خمینی(ره) برای ملت ایران غیرقابل باور بود، چراکه امام راحل در دل مردم جای داشت و کسی درگذشت وی را باور نداشت. 

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت امام خمینی(ره) برای ملت ایران غیرقابل باور بود/ امام راحل در دل مردم جای داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..