تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنومند شدن نهال کمیته امداد با گذشت 28 سال از رحلت امام خمینی(ره)

ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تنومند شدن نهال کمیته امداد با گذشت 28 سال از رحلت امام خمینی(ره)محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: پس از گذشت چند روز از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در روز 4 اسفندماه با دو  هدف انجام فریضه دینی پیرامون پرداخت زکات و صدقات و همچنین در زمینه فقرزدایی، کمک به نیازمندان و کاهش محرومیت ها به ویژه در برخی نقاط کشور برای محرومان باقی مانده از زمان رژیم ستمشاهی پهلوی، با نیت صادقانه و مبلغی جزیی کمیته امداد تشکیل شد.

وی در ادامه بیان داشت: اکنون پس از گذشت حدود 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 28 سال از سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، امروز نهال نوپای کمیته امداد تبدیل به درخت تنومندی شده که توانسته خدمات گسترده ای را به نیازمندان داخل و خارج از کشور ارایه دهد و بسیاری از مشکلات و مسایل داخلی و خارجی را حل کند.

ولیئی تصریح کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری؛ اگر کمیته امداد نبود، جای خالی آن در کشور احساس می شد و مشخص نبود نیازمندان جامعه گرفتار چه وضعیتی بودند و حتی این نهاد در برخی از نقاط خارج کشور نیز اقداماتی را داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان خاطره ای از حضرت امام(ره) اضافه کرد: روزی با آقای انواری(سرپرست کمیته امداد وقت سابق) به منظور شرکت در همایشی برای نیازمندان تحت پوشش به شهر دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان سفر کردیم که در میان مردم، خانمی 70 ساله به همراه عکس امام(ره) حضور داشت که مرتب به آن ادای احترام می کرد که پس از پایان مراسم علت را جویا شدیم و او گفت نیازمندی روس تبار، ساکن تاجیکستان و فاقد مذهب است که در کشورش کسی به وی کمک نکرد و تنها امام(ره) با تمام بزرگی خود و با آن که شناختی از دین، تفکر، عقیده، کتاب و مذهب او ندارد به این فرد کمک و عزت و شرافت بخشیده است. 

وی با اشاره به اینکه رفع گرفتاری از افراد دردمند بالاتر از ظرفیت دینی بلکه یک اقدام انسانی است، افزود: با تشکیل نهاد کمیته امداد دست‌گیری و گره گشایی از فقرا و نیازمندان و همچنین تکریم و مهرورزی به یتیمان در داخل و خارج از کشور به ویژه در کشورهای اسلامی انجام شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنومند شدن نهال کمیته امداد با گذشت 28 سال از رحلت امام خمینی(ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..