تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه موشک خود را با موفقیت آزمایش کرد

کد خبر: ۵۴۳۷۳۸

۱۹  بازدید

سرعت موشک زیرکن حدود 66 برابر سرعت صوت است و سامانه های دفاعی غرب در برابر آن کارایی ندارند.

واحد مرکزی خبر نوشت: سرعت موشک زیرکن حدود 66 برابر سرعت صوت است و سامانه های دفاعی غرب در برابر آن کارایی ندارند.

روسیه در اقدامی غافلگیر کننده توانسته است یک سال زودتر از برنامه، موشک مافوق صوتی را با موفقیت آزمایش کند که سامانه های دفاعی غرب در برابر آن کارآیی ندارند.

به گزارش خبرگزاری دولتی اسپوتنیک روسیه، این سامانه موشکی که به «زیرکُن» Zircon مشهور است، احتمالا بر روی پیوتر ولیکی، کشتی مجهز به موشک های هسته ای روسیه، نصب خواهد شد و اوایل سال آینده قابل بهره برداری خواهد بود.

تیم ریپلی، تحلیلگر دفاعی، موشک های مافوق صوت را یک جهش کوانتومی در فن آوری توصیف کرد. این موشک ها می توانند سریعتر از هر موشک دیگری که تاکنون ساخته شده است، حرکت کنند. سرعت آنها تا 4 هزار و 600 مایل در ساعت می رسد که حدود 66 برابر سرعت صوت است و همین مسئله ایمنی آنها را تضمین می کند. هیچ موشکی توانایی ردیابی و هدف گیری آنها را نخواهد داشت.

ریپلی با بیان این که این موشک ها سامانه های دفاعی غرب را بی اثر می سازند، گفت این سامانه موشکی همچنین مدت زمان واکنش را که ارتش های غربی برای استقرار سامانه های دفاعی و اتخاذ اقدامات مقابله ای در اختیار دارند، به شدت کاهش می دهد.

درحالی که رسانه های جهانی از تلاش روسیه برای ساخت این سامانه موشکی مطلع بودند اما این آزمایش ها خیلی زودتر از زمانی که در سال 2018 [1397] تعیین شده بود، انجام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه موشک خود را با موفقیت آزمایش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..