تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام بیش از 12 هزار خانوار نیازمند به عتبات عالیات

حجت الاسلام و المسلمین مولایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعزام بیش از 12 هزار خانوار نیازمند به عتبات عالیاتحجت الاسلام و المسلمین محمود مولایی سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طرح ترنم که در قالب محفل انس با قرآن به همراه آموزش روخوانی، روان خوانی، حفظ، تجوید و تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره حجرات در کانون‌های 7 گانه سطح استان تهران اجرا می‌شود، اظهار داشت: این طرح در میان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و با همکاری سازمان دارالقرآن، حوزه‌های علمیه، اوقاف و امور خیریه، اساتید و مربیان برجسته قرآنی به مناسبت ماه رمضان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق ابلاغیه مقام معظم رهبری در بند 6 کمیته امداد بر تقویت باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی تاکید شده و در این راستا برنامه‌هایی برای خانواده‌های تحت حمایت در نظر گرفته شده که طرح فلاح یکی از این برنامه‌ها است، تصریح کرد: بر این اساس از مجموع یک هزار و 800 طرح اجرایی کمیته امداد استان تهران در سال 95 حدود 25 هزار نفر در این طرح شرکت کردند که برای سال 96 در نظر داریم 2 هزار طرح فلاح در میان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اجرا شود.

حجت الاسلام و المسلمین مولایی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح فلاح طی تفاهم‌نامه‌ای با حوزه علمیه خواهران توسط مبلغان و اساتید مورد تایید، آموزش مفاهیم و سیره اهل بیت به مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد انجام می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران در خصوص اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و عتبات عالیات یادآور شد: برای سال 96 پیش بینی تعداد 12 هزار و 600 خانواده تحت حمایت با مبلغ 3 میلیارد تومان به منظور اعزام به سفرهای زیارتی و عتبات عالیات انجام شده که بیش از 90 درصد این هزینه‌ها از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی صورت گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام بیش از 12 هزار خانوار نیازمند به عتبات عالیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..