تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناباروری ثانویه چیست؟

اکثر ما فکر می کنیم نازایی در افرادی که قبلاً بچه دار شده اند ممکن نیست.

اکثر ما فکر می کنیم نازایی در افرادی که قبلاً بچه دار شده اند ممکن نیست؛ ولی در اشتباه هستیم. شاید داشتن یک نوزاد دیگر، تنها چیزی است که فکرتان را به خود مشغول کرده است. اما اگر آمادهٔ داشتن نوزاد دیگری هستید، باید بدانید که برخی از خانم‌ها برای دفعهٔ دوم بارداری به مشکل بر می‌خورند. لیندا اپلِگارث، روان‌شناس مرکز پزشکی باروری و نازایی در دانشکده پزشکی ویل در دانشگاه کرنل، می‌گوید: «فقط به این دلیل که برای اولین بار خیلی راحت باردار شدید، این تضمین وجود ندارد که بارداری دوم شما هم به‌‌ همان اندازه راحت باشد.»

چرا این مساله اتفاق می‌افتد؟
این آمار روبه افزایش است زیرا بسیاری از زوج‌ها دیر برای تشکیل خانواده اقدام می‌کنند.

چه موقع باید نگران این مسئله شوید
در مورد زوج‌هایی که خانم زیر ۳۵ سال است، بعد از گذشت یک سال و اگر خانم بالای ۳۵ سال باشد، بعد از گذشت ۶ ماه، درمان لازم است. برخی از پزشکان به غلط به کسانی که قبلاً باردار شده‌اند، اطمینان می‌دهند که نیازی به مراجعه سریع به پزشک متخصص نازایی نیست.

چگونه کمک بخواهیم؟
اپلِگارث می‌گوید: «درمان خانم‌هایی که دچار نازایی ثانوی شده‌اند، با کسانی که دارای فرزندی نیستند، متفاوت است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناباروری ثانویه چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..