تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه عواملی افزایش قیمت جو را رقم زد؟

چه عواملی افزایش قیمت جو را رقم زد؟حسین نعمتی رئیس اتحادیه دامداران در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت قیمت جو در بازار اظهار داشت: افزایش تعرفه واردات از ۵ به ۱۰ درصد، تغییر ارز مبادله‌ای به آزاد و ممنوعیت واردات همزمان با فصل برداشت از جمله عواملی است که بر قیمت جو تأثیر گذاشته است.

وی افزود: با وجود تأخیر در پرداخت مطالبات دامداران و عدم افزایش نرخ شیر طی سه سال گذشته، افزایش قیمت جو می‌تواند ضربه مهلکی بر پیکره دامدار وارد نماید.

به گفته نعمتی افزایش قیمت جو موقتی است و همزمان با عرضه محصول داخلی به بازار نرخ‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه دامداران با بیان اینکه جو یکی از اقلام اساسی در صنعت دامپروری است، عنوان کرد: حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد کنسانتره دامداری‌ها را جو تشکیل می‌دهد از این رو افزایش قیمت آن می‌تواند تأثیر بسزایی در قیمت تمام شده محصول داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت در جهت حمایت از کشاورزان اقدام به افزایش تعرفه واردات کرده است، تصریح کرد: دولت باید اقدام به اخذ تصمیماتی نماید که منابع دامدار در آن دیده شود چرا که هر دو تولیدکننده هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه عواملی افزایش قیمت جو را رقم زد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..