تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای روزنامه مصری درباره تاسیس کانون شیعیان مصر

روزنامه « الیوم السابع» چاپ مصر مدعی شد که به سندی دست یافته است که نشان می دهد شیعیان این کشور در حال یکپارچه کردن نیروهای خود و تاسیس مرکزی موسوم به «خانه شیعیان مصر» هستند.

به گزارش «شيعه نيوز»، الیوم السابع همچنین مدعی شده است: این سند نشان می دهد که شیعیان می خواهند از طریق همگرایی با جریان های سکولار و حزب عربی دموکراتیک ناصری در مصر با سلفی های معارض خود مقابله کنند.

این روزنامه با ادعای اینکه افشای سند فعالیت های شیعیان در مصر از سوی منابع شیعی که نخواسته اند هویتشان فاش شود، در دسترس این روزنامه قرار گرفته است، در ادامه ادعاهای خود نوشت: این سند استراتژی شیعیان در مرحله آتی برای یکپارچگی و نحوه گسترش تشیع در داخل جامعه مصر را نشان می دهد.

روزنامه مذکور همچنین ادعا کرده است که سند یاد شده نشان می  دهد که شیعیان به دنبال  تقویت وحدت داخلی، تبادل تجربیات، راه اندازی کمپین ها برای پاسخ به سلفی ها و دور کردن آنها از نظام و جامعه مصر، انتشار کتب و منشورات درخصوص تبیین واقیعت شیعه و استفاد از بهبود روابط بین عراق و ایران از یک جهت و بین دولت مصر از جهت دیگر به منظور عادی سازی حضور شیعیان در  این کشور  هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای روزنامه مصری درباره تاسیس کانون شیعیان مصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..