تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم خواهان عقلانيت، تدبير، امنيت پايدار، آزادي و تعامل با جهان هستند/ پيروزي در انتخابات پايان كار نيست بلكه اول كار است/ با اتكا به سرمايه ي اجتماعي هيچ مشكلي در كشور لاينحل نخواهد بود

دكتر جهانگيري در ضيافت افطاري رييس جمهور تاكيد كرد:

معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه در مقطع فعلي با رأي بالاي مردم به دكتر روحاني فرصتي ملي و بزرگ براي عبور از تنگناهاي كشور پيش روي ما قرار گرفته است گفت: بايد از اعتماد و اميد مردم و از همبستگي ملي كه بيش 40 ميليون نفر را به پاي صندوق هاي راي كشاند استفاده كنيم و مطمئن هستم با اتكا به اين فرصت هيچ مشكلي در كشور لاينحل نخواهد بود.

مردم خواهان عقلانيت، تدبير، امنيت پايدار، آزادي و تعامل با جهان هستند/ پيروزي در انتخابات پايان كار نيست بلكه اول كار است/ با اتكا به سرمايه ي اجتماعي هيچ مشكلي در كشور لاينحل نخواهد بوددكتر اسحاق جهانگيري عصر امروز (شنبه ) در ضيافت افطار رييس جمهور با وزراء ، معاونان، استانداران و روساي سازمان ها با گراميداشت ياد امام خميني (ره) اظهار داشت: مردم در انتخابات با راي خود اعلام كردند كه چه مي خواهند و چه نمي خواهند.
وي افزود: تلاش كرديم در انتخابات نشان دهيم كه كشور براي آينده ي بهتر با دو تفكر و دو رويكرد روبرو است كه خوشبختانه هر دو رويكرد در سالهاي گذشته تجربه شده و كارنامه ي عملكرد اين دو تفكر نيز قابل رويت است و راه و بيراهه براي مردم روشن شده است.
معاون اول رييس جمهور ادامه داد: ما تلاش كرديم نشان دهيم كه رويكرد و سياستي كه در آن چالش هاي جدي كشور شناسايي شده و براي حل آنها راهكارهاي عقلاني پيش بيني كرده است در يك سو قرار دارد و در مقابل راهكارهايي شعاري وجود دارد كه سرمايه ي كشور را به هدر مي دهد و وعده هاي نشدني مطرح مي كند.
دكتر جهانگيري با اشاره به اينكه امروز مردم با مشكلات اقتصادي و معيشتي روبرو هستند و تمايل دارند كه وضعيت بهتري داشته باشند گفت: بهبود وضعيت كشور مستلزم عقلانيت، تدبير، امنيت پايدار،‌آزادي و تعامل با جهان است كه همه ي مردم خواهان اجراي اينها هستند.
معاون اول رييس جمهور اضافه كرد: چالش هاي بزرگي از جمله مسئله ي بيكاري، كمبود منابع آب،‌ مشكل صندوق هاي بازنشستگي، مسائل زيست محيطي و بودجه ي دولت در كشور وجود دارد كه بايد ريشه ي اصلي اين چالش ها را شناسايي و براي حل آنها راهكارهاي علمي و عقلاني بينديشيم.
وي با ابراز تاسف از اينكه در گذشته با  اين گونه مشكلات برخوردهاي شعاري صورت گرفته است گفت: امروز ديگر فرصت فرصت سوزي نداريم و بايد به فكر بهبود معيشت و اقتصاد كشور باشيم.
دكتر جهانگيري تصريح كرد: ما بعنوان مسئولين كشور بايد بدانيم كه پيروزي در انتخابات پايان كار نيست بلكه اول كار است و پرسشي كه بايد همه به آن بپردازيم اين است كه چگونه از سرمايه ي اجتماعي كه در كشور ايجاد شده استفاده كنيم.
وي با تاكيد بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ ميان دولت و نخبگان كه بايد مورد توجه همه ي بخش هاي دولت باشد خاطر نشان كرد: بايد دولت الكترونيك را در سال 96 و حداكثر تا اوايل سال 97 راه اندازي كنيم تا ارتباط رودر روي ارباب رجوع با دستگاه هاي اجرايي به حداقل برسد.
معاون اول رييس جمهور تصريح كرد: موضوع اقتصاد مقاومتي و آسيب هاي اجتماعي كه هر دو مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است بايد در صدر كارها قرار گيرد و به طور ويژه به اين دو موضوع بپردازيم. خوشبختانه براي اجراي اقتصاد مقاومتي در سال 96 برنامه هاي خوبي تدوين و به دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شده است و برنامه هاي مناسبي نيز براي رونق توليد و اشتغال زايي در دستور كار دولت قرار گرفته است.

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم خواهان عقلانيت، تدبير، امنيت پايدار، آزادي و تعامل با جهان هستند/ پيروزي در انتخابات پايان كار نيست بلكه اول كار است/ با اتكا به سرمايه ي اجتماعي هيچ مشكلي در كشور لاينحل نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..