تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای عضو جوان مرگ مغزی، جان ۴ بیمار را نجات داد

اهدای عضو جوان مرگ مغزی، جان ۴ بیمار را نجات داد

جامعه > سلامت - اهدای اعضای بانوی جوان مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت دکتر ابراهیم خالقی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در ششصد و پنجاه و هفتمين عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزي، زنی 26 ساله كه از بیمارستان امام رضا(ع) به واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از انجام مراحل تاييد مرگ مغزي و رضايت خانواده وی در بيمارستان منتصریه تحت عمل جراحي اهدای عضو قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کبد زنده‌یاد در بيمارستان منتصريه به مردی 23 ساله ساکن تربت حیدریه پيوند شد و به نامبرده زندگي دوباره بخشيد.

خالقی گفت: همچنین قرنیه‌های مرحومه جهت پيوند به بیمارستان خاتم‌الانبیاء مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: قسمتي از پوست مرحومه نیز به بخش سوختگي بيمارستان امام رضا(ع) جهت پيوند ارسال شد.

42237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای عضو جوان مرگ مغزی، جان ۴ بیمار را نجات داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..