تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز بارش پراکنده باران در سیستان و بلوچستان/ هوای شمال بارانی است

آغاز بارش پراکنده باران در سیستان و بلوچستان/ هوای شمال بارانی استفریبا گودرزی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز در برخی از مناطق شمال شرق ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود. همچنین برای سه استان اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این ناپایداری‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با شدت کمتری تنها در ارتفاعات مرکزی البرز و شمال غرب کشور ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از شدت وزش باد در جنوب شرق کشور کاسته می‌شود،تأکید کرد: ارتفاع موج که در برخی مناطق خلیج فارس به سه متر می‌رسید طی امروز و فردا به‌طور نسبی کاهش می‌یابد. از امروز با حاکمیت جریانات جنوب شرقی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از هرمزگان، طی امروز و فردا با رگبار و رعد وبرق در این مناطق روبرو می‌شویم.

به گفته گودرزی برای فردا و روز سه‌شنبه در شرق کشور شاهد وزش شدید باد خواهیم بود که با خیزش گردوخاک همراه است.

وی با اشاره به وضعیت هوای تهران در روز 14 خرداد گفت: امروز هوای تهران صاف است و گاهی با وزش کم باد همراه خواهد بود. امروز تهران در گرم‌ترین ساعت به 30 درجه بالای صفر می‌رسد. البته طی دو روز آینده دمای تهران تا 3 درجه افزایش می‌یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به سفر مردم به شمال کشور، در خصوص وضعیت آب و هوای سه استان شمالی گفت: امروز برای استان مازندران بارش خفیف باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. برای استان گلستان هم هوای نیمه‌ابری و در برخی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی شده و حداکثر دمای گرگان امروز به 31 درجه بالای صفر می‌رسد. 

وی با اشاره به اینکه در استان گیلان شاهد وزش باد خواهیم بود گفت: برای رشت هوایی نیمه‌ابری همراه با وزش باد و از اوایل شب با افزایش ابرها وقوع رگبار و رعدوبرق را پیش‌بینی می‌کنیم. حداقل دمای شهر رشت امروز به 17 درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز بارش پراکنده باران در سیستان و بلوچستان/ هوای شمال بارانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..