تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 50میلیون تومانی سازمان زندان‌ها به ستاد دیه/ فروش زندان اوین منتفی شد

کمک 50میلیون تومانی سازمان زندان‌ها به ستاد دیه/ جهانگیر : فروش زندان اوین منتفی شدبه گزارش خبرنگارحوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها در سی امین جشن گلزیران ستاد دیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زندانیان مشمول پرداخت دیه و جرایم غیر عمد در کشور 2هزار نفر هستند و زندانیان جرایم مالی هم که شامل بدهکاران چک و مهریه می شوند 13هزار نفر را تشکیل می دهند ، در مجموع زندانیان جرایم غیر عمد در کشور 15هزار نفر معادل 7درصد زندانیان را تشکیل می دهند.

وی افزود: برای آزادی این تعداد زندانی مبلغی معادل 223میلیارد تومان نیاز است .

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه گره مشکلات از سوی مردم حل می شود ادامه داد:کمک مردم می تواند باعث توسعه ارزش ها، هم در جامعه و هم برای دیگر کشورها به عنوان ارزش های اسلامی مطرح شود.

جهانگیر افزود: در راستای کار خیری که از سوی مقام معظم رهبری،رئیس جمهور و روسای قوه قضاییه و مقننه شروع شد، سازمان زندان‌ها هم مشابه سال گذشته به منظور آزادی زندانیان50میلیون تومان کمک می کند.

وی در رابطه با انتقال زندان اوین به خارج از شهر و فروش آن به شهرداری تهران گفت: فروش زندان اوین منتفی شده است.

جهانگیر گفت: آیین نامه مرخصی زندانیان واجد شرایط برای شب های قدر آماده و در اختیار رئیس قوه قضاییه قرار گرفته است که به محض امضاء به روسای زندانها ابلاغ می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 50میلیون تومانی سازمان زندان‌ها به ستاد دیه/ فروش زندان اوین منتفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..