تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات استثنایی ترامپ هنگام پخش سرود ملی +فیلم

حرکات بچه‌گانه ترامپ هنگام پخش سرود ملی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آنکه نواختن سرود ملی ایالات متحده آمریکا در مراسمی آغاز شد، دونالد ترامپ شروع به خندیدن کرد و همزمان با آهنگ، بدن خود را به این ظرف و آن طرف تکان می‌داد و سرود را با صدای بلند می‌خواند. این در حالی بود که جیمز متیس وزیر دفاع و ژورف استتنفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در جایگاه دو فرد نظامی ثابت و منظم ایستاده بودند و ادای احترام می‌کردند.  
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات استثنایی ترامپ هنگام پخش سرود ملی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..