تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




90 درصد بهای گندم تا پایان هفته پرداخت می شود

به گزارش افکارنیوز،

حسن عباسی معروفان معاون داخلی بازرگانی دولتی با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم اظهار داشت: تا به امروز ۲ میلیون و ۱۸۰۰ هزارتن گندم با ارزش بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از گندمکاران ۱۶ استان خریداری شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گندمکاران افزود: بیش از ۵۹ درصد بهای گندم به کشاورزان پرداخت و مابقی به مرور پس از ثبت در سامانه پرداخت خواهد شد.

به گفته عباسی معروفان پیش بینی می‌شود که میزان پرداخت مطالبات گندمکاران تا پایان هفته به ۹۰ درصد خواهد رسید.

معاون بازرگانی دولتی ادامه داد: تا پایان فصل برداشت میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان ۳۱ استان به ۱۱ میلیون تن خواهد رسید.

به گفته وی استان خوزستان تاکنون با یک میلیون و ۳۴۱ هزارتن گندم بالاترین میزان خرید را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی کلزا بیان کرد: بیش از ۷۳ هزار و ۴۰۹ تن کلزا با ارزش حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از کشاورزان ۱۷ استان خریداری شده است.

عباسی معروفان در خصوص صادرات گندم افزود: سال گذشته مجوز صادرات سه میلیون تن گندم دریافت کردیم که براین اساس تا امروز ۵۰۰ هزارتن برای صادرات از طریق بورس کالا خریداری و مقداری از این میزان به صورت آرد و سایر مشتقات از کشور خارج شده است.

وی تصریح کرد: بخش دیگر از گندم‌های صادراتی پس از فرآوری صادرخواهند شد، اما آمار دقیق صادرات تا این لحظه را باید از گمرک گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «90 درصد بهای گندم تا پایان هفته پرداخت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..