تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیضاح دونالد ترامپ را هر چه سریعتر آغاز کنید

به گزارش افکارنیوز، پایگاه تحلیلی پولیتیکو در مطلبی گزارش داد که فشار فرمانداری‌ها و شوراهای محلی آمریکا به کنگره برای آغاز روند استیضاح دونالد ترامپ روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

بنا به این گزارش نمایندگان کنگره در شرابط کنونی آمادگی چندانی برای استیضاح دونالد ترامپ ندارند، اما روزبه‌روز شمار فرمانداری‌ها و شوراهای محلی که خواستار استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا هستند افزایش می‌یابد.

«پولیتیکو» می‌افزاید: بیانیه استضاح دونالد ترامپ را تاکنون ۱۰ فرمانداری آمریکا امضاء کرده‌اند که از نمایندگان ایالتی خود می‌خواهند که هرچه زودتر روند استیضاح دونالد ترامپ آغاز شود تا شاید در نهایت بتوان رئیس‌جمهور را از سمت خود برکنار کنند.

این فرماندار‌ها مهمترین دلیل تسریع استیضاح دونالد ترامپ را برکناری ناگهانی و بی‌دلیل جیمز کومی رئیس پیشین «اف‌بی آی» و ایجاد مانع بر آغاز تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری آمریکا معرفی می‌کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیضاح دونالد ترامپ را هر چه سریعتر آغاز کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..