تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلفات سنگین امروز صبح تصادف پژو و مینی‌بوس

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از سايت راهور، رییس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا گفت: این تصادف حوالی ساعت ١١ صبح دوشنبه در كیلومتر ٣٠محور بندرعباس رخ داده كه علت آن بی توجهی تریلر ولوو به جلو بوده است.
طبق گزارش كارشناسان پلیس راه سیرجان در این حادثه ٣ نفر كشته شدند.

سرهنگ نادر رحمانی همچنین درباره تصادفی كه ساعت ٥ صبح سه شنبه در استان خراسان رضوی اتفاق افتاده توضیح داد: تصادف سواری پژو٤٠٥ با یك دستگاه مینی‌بوس ایویكو در كیلومتر ٣٠ محور درگز، ٢نفر كشته(راننده و سرنشین پژو٤٠٥) و ٢نفرمجروح (سرنشینان مینی بوس) به جا گذاشته است.

به گزارش پلیس راه قوچان، علت این تصادف، انحراف به چپ سواری پژو ٤٠٥ بوده. لازم به ذكر است مینی بوس فوق درمسیر بجنورد به باجگیران با تعداد ١١نفر مسافر در حال تردد بوده است.

رییس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا با اشاره به اینكه تصادفی كه شب گذشته در استان اصفهان اتفاق افتاده، خوشبختانه تلفات جانی به جای نگذاشته اما منجر به حریق شده گفت: این تصادف ساعت ١٧:٣٠دوشنبه در كیلومتر ٢٥ محور اصلی روبروی پایانه شرق اتفاق افتاده كه طی آن یك دستگاه تانكر بنز سوخت (خالی) با یك دستگاه كامیون كشنده اینترناش (حامل بار قیر جامد) برخورد داشته است.

به گزارش پلیس راه اصفهان-نایین، مقصر این حادثه، راننده تانكر بنز به علت تغییر مسیر ناگهانی بوده است. كامیون كشنده اینترناش پس از برخورد از جاده خارج و دچار حریق شده است.

234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلفات سنگین امروز صبح تصادف پژو و مینی‌بوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..