تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی پاکدل در «خانه بوشاسپ درازدست»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرفورمنس- تئاتريكال «خانه بوشاسپ دراز دست» به نويسندگى و كارگردانى على اتحاد با بازى مهدى پاكدل از اول تير در پرديس تئاتر شهرزاد روى صحنه مى رود.

على اتحاد زمستان ٩٣ پروژه «مرثيه اى براى كتابسوزى ها» را در فرهنگسراى نياوران روى صحنه برد كه مورد استقبال قرار گرفت.

مهدى پاكدل به همراه سه بازيگر زن در اين نمايش نقش آفرينى مى كنند. مديريت پرديس تئاتر شهرزاد بر عهده قاسم جعفرى كارگردان سينما و تلويزيون است. اين تالار بزرگ نمايشى داراى دو سالن با ظرفيتهاى ٣٠٠ و ١٥٠ نفره است.

به مناسبت ماه مبارك رمضان تماشاگرانى كه براى پرفورمنس- تئاتريكال «خانه بوشاسپ دراز دست» به اين سالن مى آيند، افطار ميهمان مديريت اين سالن خواهند بود.

اين نمايش به تهيه كنندگى مجيد رحيمى جعفرى از اول تير هر شب به جز شنبه ها از ساعت ٢١ به مدت ٧٠ دقيقه در پرديس تئاتر شهرزاد واقع در خيابان نوفل لوشاتو بعد از خيابان رازی روى صحنه مى رود.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی پاکدل در «خانه بوشاسپ درازدست»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..