تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد +تصاویر

خلاقیت و نوآوری مهم‌ترین رمز موفقیت یک کسب و کار است و حالا با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، یک نانوای تایوانی نانی به شکل هندوانه تهیه کرده است. جیمی جیاهوسی نانوای خوش ذوش تایوانی از چای سبز برای رنگ‌آمیزی بخش بیرونی این نان و از توت فرنگی برای رنگ‌آمیزی داخل نان استفاده کرده است. دانه‌های کشمش سیاه نیز نقش هسته‌های هندوانه را بازی می‌کنند. آرد سفید نیز برای تهیه بخش میانی به کار رفته است.

آقای جیاهوسی تاکید کرده است که رنگ‌های مختلف هیچ تغییری در طعم نان اینجا نکرده‌اند. صاحب این نانوایی گفته است که مقدار استقبال از این نان جدید در حدی بوده که او ناچار شده، تعدادی کارگر جدید استخدام کند تا بتواند نان مورد نیاز نانوایی‌اش را تهیه کند.

نان‌های میوه‌ای هم به بازار آمد نان‌های میوه‌ای هم به بازار آمد نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..