تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترامپ به حمایت قربانیان پورتلند از مسلمانان +عکس

واکنش ترامپ به حمایت قربانیان پورتلند از مسلمانانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال آزار و اذیت دختران مسلمان توسط یک مرد سفیدپوست نژادپرست و واکنش حمایتگرانه سه مرد از دختران و مقابله با جرمی جوزف کریستیان مهاجم 35 ساله که به مرگ دو مرد و زخمی شدن نفر سوم منتهی شد، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با منتشر کردن پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نسبت به اقدام آن مرد افراطی واکنش نشان داد و وی را تروریست خواند.

ترامپ در متن توییت خود نوشته بود که حملات خشن در پورتلند در روز جمعه قابل قبول نبوده چرا که قربانی ها در مقابل تعصب و نفرت مقاومت کردند بنابراین ما به یاد آنها خواهیم بود.

گفتنی است؛ هویت افراد مقتول و نفر سوم که مجروح شده اینگونه گزارش شده که یکی ریک جان بست 53 ساله و کهنه سربازان آمریکایی و دیگری تالیسین میردین نامکای مچه 23 ساله بوده اند،همچنین نفر سوم مردی 21 ساله به نام میکا دیوید کول فلچر بوده که در حال حاضر به خاطر وخامت اوضاع جسمی در بیمارستان به سر می برد.

واکنش ترامپ به حمایت قربانیان پورتلند از مسلمانان

جرمی جوزف کریستیان فرد مهاجم

واکنش ترامپ به حمایت قربانیان پورتلند از مسلمانان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترامپ به حمایت قربانیان پورتلند از مسلمانان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..