تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام حذف پست ها را از دسترس کاربران خارج کرد +عکس

گزینه جدید اینستاگرام+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی که علاقه‌مندان شبکه اجتماعی اینستاگرام‌، لایک‌های کافی دریافت نمی کنند و یا فکر می‌کنند پست‌های آنها خسته‌ کننده شده‌اند، برخی اوقات آنها را پاک می‌کنند؛ اما ممکن است بعداً پشیمان شوند که البته اینستاگرام را از محتوای قابل پول‌سازی محروم می‌سازد و تاریخچه پست‌های کاربران هم نابود می‌شود.

اینستاگرام سرگرم عرضه یک ویژگی جدید با نام بایگانی یا archivee است که به کاربران این امکان را می‌دهد هرکدام از پست‌هایشان را از دیگران پنهان کنند؛ اما می‌توانند آنها را به صورت خصوصی نگاه کنند یا آنها را بازگردانی نمایند.

علاوه بر این یکی از سخنگویان اینستاگرام گفته است: "ما همیشه سرگرم آزمایش راه‌های جدید برای بهبود بخشیدن به تجربه کاربری اینستاگرام هستیم."

وی همچنین اشاره می‌کند؛ "گزینه بایگانی یک فضای خصوصی برای تماشای شخصی پست‌های قدیمی را فراهم می‌سازد."

گفتنی است؛ جهت استفاده از گزینه بایگانی، باید روی یکی از پست‌های خود، گزینه سه نقطه (...) را لمس و سپس گزینه بایگانی (archive) را انتخاب کنید.سپس روی پروفایل، در قسمت بالا سمت راست، آیکون ساعت دایره ای مشاهده می‌شود که از طریق آن می‌توانید به بایگانی دسترسی پیدا کنید و در آنجا می‌توانید قابلیت دید آنها را طوری تنظیم کنید تا کسانی که پروفایل شما را تماشا می‌کنند، بتوانند پست‌های‌تان را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است؛  این ویژگی بار دیگر بر مسئله‌ای تأکید دارد که اینستاگرام سال گذشته خود را با آن روبرو دید: مردم فکر می‌کنند اینستاگرام تنها برای نقاط مشخصی از زندگی آنها کاربرد دارد.

بدین ترتیب، اینستاگرام برای افزودن گزینه به اشتراک‌گذاری لحظات مهم ولی زودگذر، استوریز را از اسنپ‌چت کپی کرد. اما حذف کردن پست‌های اینستاگرام، همیشه یک خیابان یکطرفه بوده است.

گفته می‌شود این شرکت در طی ماه‌های آتی، دسترس‌پذیری گزینه بایگانی را گسترش خواهد داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام حذف پست ها را از دسترس کاربران خارج کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..