تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه بانک پارسیان

شرط شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه اعلام شد:

حداقل مانده حساب های قرض الحسنه پس انداز دربانک پارسیان برای شرکت در قرعه کشی از 200 هزار ریال به 500 هزار ریال افزایش یافت.

به گزارش شمانیوز، حداقل مانده حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی جهت شرکت در قرعه کشی و همچنین روش امتیاز دهی به کلیه سپرده گذاران قرض الحسنه پس انداز ریالی بانک، تغییر کرده است. 

بنابراین گزارش،حداقل مانده حساب های قرض الحسنه پس انداز برای شرکت در قرعه کشی از 200 هزار ریال به 500 هزار ریال افزایش یافته است.

 همچنین به شرط تکمیل موجودی تا حداقل مانده 500 هزار ریال، یک امتیاز به ازای هر 100 هزار ریال محاسبه می شود و به ازای هر 100 هزار ریال، یک امتیاز بیشتر برای شرکت در قرعه کشی به سپرده گذار تعلق خواهد گرفت. 

براین اساس، از سپرده گذاران محترم بانک  دعوت می شود برای شرکت در قرعه کشی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در سال 96، نسبت به تکمیل موجودی حساب خود تا حداقل500 هزار ریال و افزایش موجودی و کسب امتیاز بیشتر اقدام  فرمایند و علاوه بر مشارکت در مسوولیت های اجتماعی بانک، انجام امور خیریه، خداپسندانه و انسان دوستانه، کمک به خانوارهای کم درآمد، رفع نیازها و تامین وام ازدواج جوانان و... از جوایز قرعه کشی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بهره مند شوند.

منبع: روابط عمومی بانک پارسیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه بانک پارسیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..