تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 313 میلیونی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان

کد خبر: ۵۴۱۲۰۰

۱۸  بازدید

همزمان با برگزاری سی‌امین همایش گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر انقلاب ۳۱۳ میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

خبرگزاری فارس: همزمان با برگزاری سی‌امین همایش گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر معظم انقلاب 313 میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولین و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 313 میلیونی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..