تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریب سودهای بالا را نخورید

خبرگزاری ایلنا: آیا باید به هشدار بانک مرکزی برای سپرده‌گذاری در مؤسسات مالی غیرمجاز توجه کرد و یا با بی‌تفاوتی به این هشدارها در این مؤسسات سرمایه‌گذاری کرد؟

فروردین ماه امسال مؤسسه آرمان اعلام کرد که طی تفاهم‌نامه‌ای با تعاونی وحدت به زودی مجوز تغییر تابلوی تعاونی وحدت و آرمان به نام مؤسسه اعتباری توسعه صادر می‌شود.


در این خبر آمده بود که مؤسسه اعتباری آرمان‌( تعاونی وحدت) با وجود بیش از ۱۴۰ شعبه در سراسر کشور و دارا بودن منابع زیاد یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین تعاونی‌های اعتباری کشور است و مؤسسه توسعه نیز به عنوان قدیمی‌ترین مؤسسه اعتباری کشور به عنوان یکی از با ثبات‌ترین بنگاههای اقتصادی ایران محسوب می‌شود.

اما پس از دو ماه از انعقاد این تفاهم‌نامه، سپرده‌گذاران مؤسسه اعتباری توسعه ( آرمان) با مراجعه ‌به این مؤسسه برای دریافت سپرده‌های خود با پاسخ منفی مسئولان شعب مواجه شدند.

در این مدت مردم در شهرهای مختلف از جمله در خرم آباد و ازنا چندین بار مقابل شعب این مؤسسه تجمع کرده‌اند. در‌ ادامه این تجمع‌های اعتراضی روز جمعه، پنج خرداد ماه مدیر مؤسسه آرمان منطقه لرستان اعلام کرد که مشکلی برای پرداخت طلب مشتریان وجود ندارد و به زودی و طی بیست روز طلب‌ها تسویه خواهد شد.

چرا مؤسسه آرمان به این سمت رفت؟

پس از اعلام مؤسسه آرمان برای ادغام با (تعاونی وحدت)، بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر با این موضوع موافقت نکرد و اعلام کرد که ادغام مؤسسه آرمان با (تعاونی وحدت) در دستور کار بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار قرار ندارد و این تفاهم نامه تنها بین این دو مؤسسه منعقد شده و به لحاظ قانونی فاقد ارزش است.

بر این اساس هم اکنون این تفاهم نامه لغو شده و حسابها نیز از سوی قوه قضاییه بسته شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که بانک مرکزی در اطلاعیه‌های گوناگون بارها به سپرده‌گذاران هشدار داده است که پول خود را فقط در بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری‌ای که مجوز دارند سرمایه‌گذاری کنند و گول تبلیغات موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز را نخورند اما برخی همچنان برای دریافت سود بیشتر پول‌شان را به این مؤسسات می‌سپارند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریب سودهای بالا را نخورید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..