تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش در تدارک نشر مجله فارسی+تصاویر

داعش در تدارک نشر مجله فارسیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،این طور به نظر می رسدکه داعش در تکاپو برای تولید و انتشار یک مجله به زبان فارسی بوده که نمونه ای از آن را نیز منتشر کرده است.بنا به گزارشات رسیده نام این مجله «الرومیه» بوده مرکز رسانه ای حیات فرار است نقش به سزایی در تهیه و توزیع آن بر عهده گیرد و آن را جایگزین مجله دابق کند.

گفتنی است نام مجله نیز برگرفته از شهر رم بوده زیرا در روی یکی از تصاویر منتشر شده ازاین نشریه به نقل از ابوحمزه مهاجر نوشته شده ای یکتاپرستان مژده باد که ما جز در سایه سارهای درختان زیتون رومیه«روم» از جهادمان باز نخواهیم ایستاد.

احتمال می رود که محتوای مجله فارسی داعشی ها یا همان رومیه شامل آموزش روشهای ترور از جمله کشتار با چاقو، زیر گرفتن مردم با وسایل نقلیه عظیم الجثه مثل کامیون که به کامیونیزم معروف بوده وعملیات انتحاری با مواد منفجره باشد.

داعش در تدارک نشر مجله فارسی داعش در تدارک نشر مجله فارسی داعش در تدارک نشر مجله فارسی داعش در تدارک نشر مجله فارسی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش در تدارک نشر مجله فارسی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..