تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوستی: حقانی سند داریم که دستور تخریب باغات را دادی/ حقانی: یک سند بیاور از دنیا استعفا می دهم

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در بررسی طرح صیانت از باغات و اراضی مزروعی شهر تهران 2 عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران اسماعیل دوستی و محمد حقانی به جدال لفظی پرداختند.

در بررسی این مصوبه دوستی خطاب به حقانی گفت: این مصوبات نصف باغات است و تو می‌خواهی قائم‌مقام شوی که این بحث‌ها را انجام می‌دهی، در زمان تو بود که باغات تهران از بین رفت. 

وی ادامه داد: صدها صورت جلسات دارند که تو دستور تخریب باغات را دادی.

در ادامه حقانی به دوستی گفت: اگر یک مورد را بیاورید بنده از دنیا استعفا می‌دهم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خطاب به عضو شورا گفت: حالا همدیگر را لو ندهیم، حفظ باغات بحث ما است و باید بررسی شود. 

حقانی در ادامه گفت: بنده به احترام آقای مسجدجامعی که کنارم نشسته است چیزی نمی‌گویم. چمران نیز از مسجدجامعی خواست همان جا بنشیند و بلند نشود (با خنده).

در ادامه دوستی خطاب به مسجدجامعی گفت:‌شما پاشو ببینم چه کار می‌تواند بکند. سپس احمد دنیامالی دیگر عضو شورای شهر تهران با ذکر صلوات درگیری این 2 عضو شورای شهر را خاتمه داد. 

سپس رحمت‌الله حافظی خطاب به چمران گفت: شما 4 هزار هکتار باغ را از بین برده‌اید.

در ادامه چمران گفت: دروغ نگو بین این 2 را هم شما به هم زدید.

در ادامه چمران اشاره کرد: باغ باید حفظ شود، مردم هم باید زندگی کنند، اگر زندگی نکنند که باغی نخواهد ماند.

چمران خطاب به حافظی گفت مردم و خبرنگاران با این اقدامات پوپولیستی شعارگونه شما آشنا هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوستی: حقانی سند داریم که دستور تخریب باغات را دادی/ حقانی: یک سند بیاور از دنیا استعفا می دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..