تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری برای تربیت افراد نخبه وظیفه مسئولان است

استاندار فارس گفت: نیک اندیشی، نیک کرداری، کار خیر، احسان و نیکوکاری از دیرباز جزئی از فرهنگ مردم ایران بوده و هست.

به گزارش خبرنگار "شمانیوز" از شیراز ، سید محمد علی افشانی در دیدار با مجمع خیرین نخبه پرور استان اظهار داشت : اکثر کسانی که در مسیر خیر قدم برمی دارند به خواست خداوند به این راه هدایت شده اند.
او با تاکید بر این که نام نیک خیرین به ویژه کسانی که بر روی دانایی سرمایه گذاری می کنند، در طول تاریخ ماندگار خواهد شد بیان کرد: ابزار استقلال کشور دانش است؛ امروز قلم عامل برتری است نه تفنگ؛ کسانی که بر روی دانایی سرمایه گذاری می کنند توانایی آینده این کشور را رقم می زنند.
افشانی تصریح کرد: در عصر ما دانش، علم و دانایی عامل برتری و لازمه و نیاز استقلال هر کشور است، شما بر روی باهوش ترین و با استعدادترین فرزندان این سرزمین سرمایه گذاری می کنید که سرمایه های آینده کشور محسوب می شوند.
وی با تاکید بر این که سرمایه گذاری برای حفظ فرزندان باهوش و با استعداد در ایران، حفظ هویت آینده ایران است گفت :خروج افراد باهوش از کشورها و استقرار آن ها در کشور دیگر باعث می شود 50 سال دیگر فرزندان آن ها در آن سرزمین بسیار با استعدادتر و تواناتر از فرزندان کسانی شوند که در کشورشان مانده اند و در آینده فاصله عظیمی بین هوش و استعداد آن ها که از کشور می روند و کسانی که در ایران مانده اند ایجاد شود؛ در آن صورت ما به هیچ وجه دست بالا را نخواهیم داشت.
نماینده عالی دولت در فارس اظهار داشت : کسانی که سرمایه گذاری می کنند تا این منابع عظیم کشور در ایران بمانند، تربیت شوند و برای کشور مفید باشند، داناترین، شریف ترین و محترم ترین افراد هستند و باید برای همه قابل تکریم و احترام باشند.
وی گفت: زمانی سرمایه را تنها منابع فیزیکی محسوب می کردند و بعدها سرمایه انسانی را به حساب آوردند و امروزه در کشورهای پیشرفته سرمایه اجتماعی را مهم ترین سرمایه می دانند که مهم ترین بخش آن اعتماد افراد به یکدیگر است.
استاندار فارس ادامه داد :کار افراد خیر فقط پول دادن نیست بلکه فرهنگ سازی است، در دوره ای که افراد تلاش می کنند که ثروت جمع کنند شما به آینده می اندیشید و منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح می دهید، در زمانی که خیلی به دنبال فرصت طلبی هستند خیرین برای انسان های با استعدادی که فردا انسان های متفکری می شوند، فرصت سازی می کنند.
وی گفت: اگر سرمایه گذاری بر روی افراد با استعداد صورت می گیرد منتی بر فرزندان مستعد این سرزمین وجود ندارد؛ زیرا اگر امروز بر روی آن ها سرمایه گذاری می شود آن ها فردا صدها و هزاران برابر آن را به جامعه پس خواهند داد.
او تاکید کرد: سرمایه گذاری برای تربیت افراد نخبه و با استعداد وظیفه مسئولان است و اگر در این زمینه کوتاهی می شود جوانان باید بر ما ببخشند.
وی از نخبگان درخواست کرد در کشور بمانند و خودشان آینده کشورشان را بسازند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری برای تربیت افراد نخبه وظیفه مسئولان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..