تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب پیشنهاد نجومی سپاهان به آقایی و پورقاز

به گزارش افکارنیوز،

مهدی اخوان اظهار کرد: مذاکرات خوبی با سعید آقایی و عزت اله پورقاز داشتیم اما حضورشان در تیم ما هنوز قطعی نشده است. همچنین پورقاز در اردوی تیم ملی حضور دارد و بعد از بازگشت از اتریش تکلیفش را مشخص می کنیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: پورقاز و آقایی باید مشکل خود با تیم های سابق را برطرف کنند تا در نهایت بتوانیم با آنها قرارداد ببندیم. 

سرپرست تیم سپاهان درباره پیشنهاد نجومی به آقایی و پورقاز تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و پیشنهاد هایی در حد معقول به بازیکنان مدنظر کرانچار دادیم و منتظر جواب نهایی این بازیکنان هستیم. 

اخوان درباره پییشنهاد به ساسان انصاری بیان کرد: اگر این بازیکن در لیست خرید کرانچار باشد در آن صورت با این بازیکن مذاکره می کنیم. 

وی درباره وضعیت دستیاران کرانچار گفت: محمود کریمی یکی از گزینه های دستیاری کرانچار است که وضعیت این مربی بعد از بازگشت کرانچار مشخص می شود. 

سرپرست تیم سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق قانون نقل و انتقالات هر تیمی می تواند  6 بازیکن جذب کند که تاکنون 3 بازیکن به خدمت گرفتیم و با جذب 3 بازیکن دیگر از لیگ برتر و دسته یک لیست نفرات خود را تکمیل می کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب پیشنهاد نجومی سپاهان به آقایی و پورقاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..