تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از صداوسیمای اذربایجان غربی کارساز شد/ بهبود پوشش تصویری مراسم جمع خوانی قرآن کریم

ساعت: 11:04 منتشر شده در مورخ: 1396/03/09 شناسه خبر: 1116865

پس از انتقاد روز گذشته اروم نیوز از وضعیت پوشش تصویری مراسم جمع خوانی قرآن کریم توسط صداوسیمای آذربایجان غربی، مسئولین این سازمان وضعیت موجود را بهبود بخشیده و ایرادات وارده را رفع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،روز گذشته در گزارشی با عنوان «نارضایتی مخاطبین از وضعیت پوشش تلویزیونی جمع­ خوانی قرآن کریم/ نگارش نامناسب متون عربی؛ دلیل اصلی نارضایتی ها» منتشر کردیم که در آن به وضعیت پوشش تصویری مراسم جمع­خوانی توسط صداوسیمای آذربایجان غربی و نگارش نامناسب متون عربی در در این برنامه ها انتقاداتی وارد شده بود.

در این گزارش با اشاره به نامناسب بودن نوشتار متون عربی در تصاویر پخش­شده در صداوسیما، از مسئولین درخواست شده بود تا نسبت به رفع این مشکل و بهبود آن اقدام کنند که عصر روز گذشته شاهد اقدام عملی در راستای تغییر نوشتار متون و بهبود وضعیت بودیم.

در همین راستا، ضمن تقدیر از مدیرکل، کارگردانان و تهیه کنندگان مراسم جمع خوانی و دیگر عوامل پخش برنامه جمع خوانی به­دلیل این اقدام، توجه بیش از پیش مسئولین این سازمان به برخورد مناسب با مخاطب را متذکر می شویم.

تصاویر زیر مربوط به بهبود نوشتار متون عربی در هنگام پخش مراسم جمع خوانی است:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از صداوسیمای اذربایجان غربی کارساز شد/ بهبود پوشش تصویری مراسم جمع خوانی قرآن کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..