تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه انتخابات شورای شهر مشگین‌شهر تغییر یافت + تعداد آرای منتخان جدید

ساعت: 09:58 منتشر شده در مورخ: 1396/03/09 شناسه خبر: 1116726

به دنبال اعتراض یکی از کاندیداهای شورای شهر مشگین شهر، بخشی از صندوق‌ها باز شماری شده و در جریان آن نتیجه انتخابات شورا تغییر یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، بالاخره بعد از کش و قوس فراوان و با باز شماری بخشی از صندوق‌های رأی، اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی مشکین‌شهر با اعمال تغییراتی مشخص شد.

بعد از گذشت 10 روز از انتخابات شورای اسلامی مشگین‌شهر و به دنبال اعتراض یکی از اعضای علی البدل شورا، بخشی از صندوق‌های شهری باز شماری شد؛ لذا بعد از بازشماری آراء رحیم فرجی از عضویت علی البدل خارج و به ترکیب اعضای اصلی پیوست و در مقابل حیدر محمد حسینی با اختلاف 32 رأی از ترکیب اصلی خارج و در لیست اعضای علی البدل قرار گرفت.

با توجه به اینکه با اعتراض رحیم فرجی، بخشی از صندوق‌ها باز شماری شده بود اما به نظر می‌رسد این جریان دنباله دار باشد چرا که برابر اخبار به دست امده حیدر محمد حسینی نیز بر روند انتخابات و بازشماری آرا معترض شده و در حال حاضر پرونده انتخابات مشگین‌شهر در مراجع قضایی است تا حق الناس حفظ شود.

یکی از نزدیکان حیدر محمد حسینی عضو شورای فعلی و عضو علی البدل پنجمین دوره شورای اسلامی در خصوص وضعیت به وجود امده در شهر گفت: طبق قانون رحیم فرجی براساس دلایلی که در دست داشت بر نتیجه انتخابات معترض شد و در جریان آن بخشی از صندوق‌های رأی بازشماری شده و نتیجه انتخابات نیز در جریان آن تغییر یافته است.

وی اظهار کرد: نکته قابل توجهی که در باز شماری این صندوق‌ها وجود دارد این است که این صندوق‌ها بدون حضور نماینده و یا شخص محمد حسینی و تنها با حضور کاندیدای پیروز باز شماری شده و نتیجه انتخابات تغییر یافته است لذا نتیجه حاصل شده مورد قبول این کاندیدا نیست و از مراجع قضایی خواسته است تا بر این انتخابات رسیدگی شود و در حال حاضر پرونده انتخاباتی شورای شهر مشگین‌شهر در مراجع قضایی شهرستان در حال بررسی است.

 

 

تعداد آرای منتخان جدید شورای شهر پس از بازشماری

اعضای اصلی

1 سمیه زایدی خیاوی 10630

2 ولی حیدرزاده 8736

3 فریدون محمدی 8686

4 سعید جیره 7202

5 باقر فرامرزی 7192

6 سید عسگر عطائی 6998

7 رحیم فرجی 6195

اعضای علی البدل

1 حیدر محمد حسینی 6163

2 سجاد (وفا)حمیدزاده 5912

3 بیوک صفرزاده 5839

4 سلیم زحمت دوست 4940

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه انتخابات شورای شهر مشگین‌شهر تغییر یافت + تعداد آرای منتخان جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..