تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست ۲۳ استان برای حضور در جشنواره موسیقی نواحی ایران

درخواست ۲۳ استان برای حضور در جشنواره موسیقی نواحی ایرانبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران؛ بخش رقابتی (راویان اصالت) این دوره از جشنواره با استقبال هنرمندان اين عرصه روبرو شده است؛ به طوری که از 23 استان کشور درخواست حضور در این بخش به دبیرخانه جشنواره رسیده است.


با توجه به موضوع محوری این دوره از جشنواره که برپایه منظومه خوانی طراحی شده است، تبحر و تجربه از شاخص های مهم هنرمندان برای اجرای اين بخش محسوب می‌شود که همین امر سبب شده است، سن هنرمندان متقاضی برای حضور از ٣٥ سال به بالا باشد که استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و کرمانشاه بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده اند.


از نکات شاخص این دوره می توان به حضور هنرمندانی از شهرهایی مانند یزد، ساوه، قزوین و اصفهان اشاره کرد که تاکنون در هیچ دوره ای از جشنواره موسیقی نواحی حضور نداشته اند.


دهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران با محوریت منظومه‌خوانی از ششم تا نهم تیرماه ۱۳۹۶در کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست ۲۳ استان برای حضور در جشنواره موسیقی نواحی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..